• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

آمادگی خط ریلی راه‌آهن غرب کشور برای انتقال زائران اربعین به کرمانشاه

  • کد خبر : 10018
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
آمادگی خط ریلی راه‌آهن غرب کشور برای انتقال زائران اربعین به کرمانشاه

0 (0) معاون استاندار کرمانشاه مطرح کرد آمادگی خط ریلی راه‌آهن غرب کشور برای انتقال زائران اربعین به کرمانشاه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: اگر مرز خسروی باز شود، زائران اربعین می‌توانند با قطار به کرمانشاه سفر کنند و از این مرز به کربلای معلی مشرف شوند. به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، […]

0
(0)
معاون استاندار کرمانشاه مطرح کرد
آمادگی خط ریلی راه‌آهن غرب کشور برای انتقال زائران اربعین به کرمانشاه
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: اگر مرز خسروی باز شود، زائران اربعین می‌توانند با قطار به کرمانشاه سفر کنند و از این مرز به کربلای معلی مشرف شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهرداد سالاری پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، مبنای سرمایه‌گذاری ریلی راه‌آهن را در حمل بار با قیمت پایین توصیف کرد و اظهار داشت: محموله باری حمل سوخت پالایشگاه کرمانشاه به جنوب کشور در حال انجام است.

وی از حمل خودرو و دیگر کالاهای مهم از طریق خطوط ریلی راه‌آهن غرب کشور خبر داد و افزود: سکوهای تخلیه خودرو شرکت سایپا و ایران خودرو در ایستگاه راه‌آهن برای توزیع خودروهای وارده به استان یا صادرات آن‌ها به عراق با کمک حمل و نقل ریلی در حال آماده‌ شدن است.

آن‌طور که معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمانشاه می‌گوید، هفته‌ای سه سفر از کرمانشاه به تهران- مشهد و از تهران- مشهد از طریق شبکه ریلی راه‌آهن غرب کشور انجام می‌شود.

وی قیمت‌های بلیط قطار را شناور اعلام کرد و افزود: قیمت بلیط تهران حدود 60 هزار تومان، مشهد با توجه به تخت‌ها ( چهار تخته و 6 تخته) 160 تا 180 هزار تومان است.

سالاری تصریح کرد: اگر مرز خسروی باز شود با افزایش قطارهای ویژه خارج از تایم‌ها عادی، زائران اربعین می‌توانند با قطار به کرمانشاه سفر کنند و با طی کردن ادامه سفر از طریق زمینی، از این مرز به کربلای معلی مشرف شوند.

این مسئول در توضیح ادامه توسعه خط ریلی تا مرز خسروی، اضافه کرد: توسعه خط ریلی کرمانشاه- اسلام‌آباد غرب- خسروی جزو برنامه‌های اجرایی است که در حال حاضر کرمانشاه- اسلام‌آباد غرب پیشرفت فیزیکی زیر‌سازی آن حدود 60 درصد است.

به گفته سالاری، یک‌هزار میلیارد تومان برای این خط در سفر رئیس‌جمهور به استان در نظر گرفته شده که قرار است طی سه سال به بهره‌برداری برسد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10018

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.