• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

آمادگی راه آهن برای راه اندازی قطار گردشگری در زواره

  • کد خبر : 2476
  • ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
آمادگی راه آهن برای راه اندازی قطار گردشگری در زواره

0 (0) آمادگی راه آهن برای راه اندازی قطار گردشگری در زواره مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن از آمادگی برای راه اندازی قطار گردشگری در شهر زواره خبر داد. به گزارش ایسنا، علی کاظمی منش در همایش جایگاه زواره در توسعه پایدار با تکیه بر مزیت فرهنگی تاریخی و طبیعی اظهار […]

0
(0)

آمادگی راه آهن برای راه اندازی قطار گردشگری در زواره

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن از آمادگی برای راه اندازی قطار گردشگری در شهر زواره خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی کاظمی منش در همایش جایگاه زواره در توسعه پایدار با تکیه بر مزیت فرهنگی تاریخی و طبیعی اظهار کرد: پس از راه‌اندازی موفق قطارهای گردشگری در چند مسیر، حرکت اولین قطار گردشگری تهران ـ بادرود در ۱۶ آذرماه سال جاری از ایستگاه راه‌آهن تهران به سمت کویر مرکزی ایران آغاز و طبق زمان‌بندی انجام شد.

وی با توجه به ظرفیت ریل و پتانسیل توسعه گردشگری در ایران افزود: تا کنون ۲۳ قطار گردشگری وارد کشور شده است و از ۱۳ نقطه ایران بازدید داشته است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه‌آهن افزود: با برنامه ریزی های انجام ‌شده، شرکت راه آهن جمهوری اسلامی این آمادگی را دارد تا برای ادامه سیر قطار گردشگری بادرود به شهر زواره، قطار اختصاصی برای این شهر تاریخی فراهم کند.

کاظمی منش همچنین در مورد سهمیه بلیط زواره خاطرنشان کرد: سهمیه بلیط زواره به صورت تقاضا محور بوده و فعلا محدودیتی وجود ندارد.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2476

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.