• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

اجراي طرح مشاوره و آموزش تفكيك پسماند با عنوان تنفس زمين در ايستگاه منتخب متروي تهران

  • کد خبر : 10261
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
اجراي طرح مشاوره و آموزش تفكيك پسماند با عنوان تنفس زمين در ايستگاه منتخب متروي تهران

0 (0) اجراي طرح مشاوره و آموزش تفكيك پسماند با عنوان تنفس زمين در ايستگاه منتخب متروي تهران به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه، طرح مشاوره و آموزش تفكيك پسماند با عنوان “تنفس زمين “در ايستگاه منتخب متروي تهران اجرا مي شود. اين طرح با […]

0
(0)
اجراي طرح مشاوره و آموزش تفكيك پسماند با عنوان تنفس زمين در ايستگاه منتخب متروي تهران

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه، طرح مشاوره و آموزش تفكيك پسماند با عنوان “تنفس زمين “در ايستگاه منتخب متروي تهران اجرا مي شود.

اين طرح با هدف ارتقاي بيشتر فرهنگ نظافت و بهداشت اجتماعي و با تأكيد بر كاهش توليد و تفكيك زباله از مبدا، در ايستگاه هاي منتخب خط چهار متروي تهران در حال برگزاري است.

طرح تنفس زمين با مشاركت اداره مديريت پسماند ناحيه 6 منطقه پنج شهرداري تهران با حضور كارشناسان در ايستگاه هاي ارم سبز، شهرك اكباتان، بيمه و ميدان آزادي به ترتيب در روزهاي سه شنبه 97/7/10 چهارشنبه 97/7/11 و شنبه و يكشنبه 14 و 15 مهر ماه 97 از ساعت 10 تا 12 پاسخگوي سوالات مسافران مترو در اين زمينه مي باشند.

گفتني است مسافران مترو مي توانند با مراجعه به كارشناسان مربوطه ضمن دريافت بروشور و كيسه هاي پارچه اي، در خصوص نحوه مشاركت و آموزش تفكيك پسماند از مبدإ توضيحات لازم را دريافت نمايند.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.