• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

احیای مجدد بازارچه راه آهن

  • کد خبر : 9200
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
احیای مجدد بازارچه راه آهن

0 (0) منظور ایجاد فرصت و رفاه حال کارکنان و با هماهنگی بعمل آمده، بازارچه راه‌آهن در پرتال اطلاع رسانی سازمانی راه‌آهن مجدداً احیا می‌شود. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، همکاران می‌توانند با مراجعه به بخش خدمات رفاهی و سلامت پرتال و ورود به گزینه بازارچه، از خدمات آن بهرمند شوند. کارکنان […]

0
(0)

منظور ایجاد فرصت و رفاه حال کارکنان و با هماهنگی بعمل آمده، بازارچه راه‌آهن در پرتال اطلاع رسانی سازمانی راه‌آهن مجدداً احیا می‌شود.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، همکاران می‌توانند با مراجعه به بخش خدمات رفاهی و سلامت پرتال و ورود به گزینه بازارچه، از خدمات آن بهرمند شوند.
کارکنان می توانند باانتخاب گزینه مورد جدید و انجام مراحل مختلف آن کالاهایی چون خودرو ، تلفن همراه ، سیم کارت، تبلت، لپ تاپ، رایانه و مسکن و … را در این بخش در معرض فروش قرار دهند تا بعد از تایید مدیر بازارچه آگهی، برای سایر کاربران قابل مشاهده باشد.
افزایش تعاملات و انعطاف در خرید و فروش، كاهش هزينه‌ها و امكان پاسخ‌گويي سريع از سوي كاربران (مشتريان) از جمله مزایای استفاده از این بازارچه اینترنتی محسوب می‌شود.
گفتنی است محسن صانعی همکار دفتر روابط عمومی، با شماره داخلی 8239 پاسخگوی مشکلات احتمالی همکاران در بازارچه است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9200

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.