• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

استمرار حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد خراسان در سال جاری

  • کد خبر : 9293
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
استمرار حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد خراسان در سال جاری

0 (0) استمرار حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد خراسان در سال جاری محمدهادی ضیایی مهر مدیرکل راه آهن خراسان گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری، 29 هزارتن آهن آلات از ایستگاه فولاد خراسان بارگیری و توسط خطوط ریلی حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13.5 برابر شده است. به گزارش روابط […]

0
(0)

استمرار حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد خراسان در سال جاری
محمدهادی ضیایی مهر مدیرکل راه آهن خراسان گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری، 29 هزارتن آهن آلات از ایستگاه فولاد خراسان بارگیری و توسط خطوط ریلی حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13.5 برابر شده است.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته و برگزاری جلسات متعدد با مدیران مجتمع و شرکت مالک واگن، محموله صادراتی شمش آهن که تا پیش از این توسط جاده حمل می شد، در ایستگاه راه آهن خراسان جذب و به مقصد بندرعباس بارگیری و حمل شده است.
وی اظهار داشت: انتقال بار مذکور از جاده به ریل و همچنین حمل مواد اولیه، باعث کاهش تردد 11 هزار دستگاه کامیون از جاده ها شده که به تبع آن کاهش تصادفات جاده ای و آلودگی محیط زیست را به دنبال داشته است.
مدیرکل راه آهن خراسان تاکید کرد: طی توافقات اولیه صورت گرفته، نخستین بخش از قرارداد، 30 هزار تن است که در حال حاضر عملیات بارگیری و حمل آن آغاز و در حال انجام است.
ضیایی مهر در خصوص حمل مواد اولیه مورد نیاز مجتمع گفت: 215 هزار تن گندله و سنگ آهن در پنج ماهه اول سال 97 حمل و در مجتمع فولاد خراسان تخلیه شده که عمدتا از مبادی معادن سنگان، گل گهر و چادرملو بوده است.
وی خاطرنشان ساخت: با همکاری های صورت گرفته از جانب راه آهن خراسان، پروژه اتصال انبارهای تولید مجتمع فولاد به خطوط ریلی در حال انجام است که این مهم سبب سهولت در بارگیری محصولات و همچنین کاهش هزینه های حمل و نقل ریلی خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9293

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.