• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اعلام برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در راه‌آهن

  • کد خبر : 9605
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
اعلام برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس در راه‌آهن

0 (0) همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن برنامه‌های ویژه‌ای را برای گرامیداشت این هفته و مقام شامخ شهدا برگزار می‌کند. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ پاسدار داوود عباس‌زاده، مشاور مدیر عامل و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن با اعلام این خبر گفت: در اولین روز این […]

0
(0)

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن برنامه‌های ویژه‌ای را برای گرامیداشت این هفته و مقام شامخ شهدا برگزار می‌کند.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ پاسدار داوود عباس‌زاده، مشاور مدیر عامل و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن با اعلام این خبر گفت: در اولین روز این هفته (31 شهریور ماه) نمایشگاه نقش راه‌آهن در دوران دفاع مقدس در پارک لاله و ایستگاه تهران برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه، با دفاع مقدس و نقش راه‌آهن در این حوزه آشنا می‌شوند.
وی با بیان این‌که به موازات اجرای برنامه‌های متفاوت در تهران، تمام نواحی راه‌آهن نیز برنامه‌هایی به این مناسبت برگزار می‌کنند، افزود: برپایی ایستگاه صلواتی مقابل ایستگاه راه‌آهن تهران در 31 شهریور و برگزاری صبحگاه مشترک در محوطه ورودی ایستگاه تهران با حضور نیروهای بسیجی راه‌آهن و سخنرانی مدیران ارشد راه‌آهن در این مراسم از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته از سوی مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه همایش پیاده‌روی کارکنان ساختمان مرکزی راه‌آهن تا پل طبیعت دوشنبه 2 مهر برگزار می‌شود، اضافه کرد: اهداف مختلفی در این همایش مستتر است که ایجاد همگرایی و نشاط درمیان همکاران و تشریح پیام دفاع مقدس از جمله آن است.
عباس‌زاده با بیان اینکه جشنواره مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف به منظور آمادگی کارکنان و نیروهای بسیجی و ایجاد زمینه رفاقت در میان آنها سه شنبه سوم مهرماه برگزارمی‌شود، گفت: همچنین مانند سال‌های گذشته در این روز سرکشی به خانواده‌های معظم شهدا با همراهی مدیرعامل، معاونین و مدیران کل انجام می‌شود.
وی از برگزاری نشست کارکنان و بسیجیان راه‌آهن در اداره کل راه‌آهن تهران در 4 مهرماه خبر داد و گفت: 5 مهرماه نیز مراسم غبارروبی و تجدید میثاق با شهدای راه‌آهن در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه راه‌آهن درطول دفاع مقدس شهدای زیادی را به ملت ایران تقدیم کرد، افزود: از جمله این شهدا، شهید نوری بود. او به لحاظ شایستگی و لیاقت تا معاونت راه‌آهن پیش رفت و درهمان روز ابلاغ مسئولیت، در جبهه حضور یافت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
این درحالی است که او پیشتر جانباز شده و یک دست خود را از دست داده بود اما به قائم مقامی لشکر حضرت رسول(ص) نیز دست یافت.
وی با بیان اینکه در روز جمعه 6 مهر ماه نیز بسیجیان راه‌آهن به همراه خانواده‌های خود به شکل گسترده در نماز جمعه حاضر می‌شوند، یادآورشد: همچنین نشست‌های صمیمانه بسیجیان راه‌آهن با مدیران ادارات کل در 7 مهرماه برگزار می‌شود که در این نشست، رویکردها و فرهنگ عاشورایی در زمان حاضر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
به گفته عباس‌زاده برپایی کانون‌ها و حلقه‌های اندیشه‌ورز با موضوعاتی ازجمله ‌پدافند غیر عامل، اقتصاد مقاومتی، نقش زنان در حفظ عفاف و حجاب، حمایت ازکالاهای ایرانی، نقش رهبری ومردم درپیروزی انقلاب و بیداری اسلامی، در سطح مناطق روز یکشنبه 8 مهر ماه انجام می‌شود.
وی ازبرگزاری مراسم رونمایی یادمان دفاع مقدس در 8 مهرماه خبر داد و گفت: یکی از این یادبودها در زنجان و دیگری در زاهدان نصب می‌شود تا فرهنگ شهادت در کشور رواج یابد.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن از نمایش فیلم‌های ارزشی متفاوت در این هفته خبر داد و افزود: در 9مهرماه فیلم تنگه ابوقریب در سینما چاپلین با حضور خانواده‌های کارکنان راه‌آهن به نمایش گذاشته می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.