• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

افتتاح پروژه استقرار سیستم مدیریت ایمنی

  • کد خبر : 10363
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
افتتاح پروژه استقرار سیستم مدیریت ایمنی

0 (0) راه‌آهن فارس| جلسه افتتاح پروژه استقرار سیستم مدیریت ایمنی با حضور مدیرکل ایمنی و نظارت برشبکه، مدیرکل راه‌آهن فارس و دیگر اعضای کمیته اجرایی این سیستم در راه‌آهن فارس برگزار شد. خسرو رشیدی، مدیرکل ایمنی و نظارت برشبکه ضمن اشاره به این که سیستم فعلی ایمنی در راه‌آهن مبتنی بر رویکرد واکنشی است […]

0
(0)

راه‌آهن فارس| جلسه افتتاح پروژه استقرار سیستم مدیریت ایمنی با حضور مدیرکل ایمنی و نظارت برشبکه، مدیرکل راه‌آهن فارس و دیگر اعضای کمیته اجرایی این سیستم در راه‌آهن فارس برگزار شد.
خسرو رشیدی، مدیرکل ایمنی و نظارت برشبکه ضمن اشاره به این که سیستم فعلی ایمنی در راه‌آهن مبتنی بر رویکرد واکنشی است گفت: برای جلوگیری از حوادث باید دنبال راهکار و استفاده از سیستمی باشیم که شرایط حادثه خیز، شناسایی و مدیریت شوند و با اقدام به موقع از وقوع آنها جلوگیری کنیم.
وی بر شناسایی ریشه های خطا و ریسک تاکید و خاطرنشان کرد: فاز اول سیستم مدیریت ایمنی در سال 94 به صورت آزمایشی در راه‌آهن آذربایجان معرفی و پیاده سازی شد و تا پایان سال 96 نیز این طرح در 7 منطقه راه آهن اجرایی شد.
مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه برآموزش و فراگیری این سیستم تأکید کرد و گفت: آموزش به لایه های پایین تر برای شناسایی، مدیریت و ارزیابی ریسک، در پیاده سازی این سیستم بسیار موثر است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10363

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.