• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

با حضور قائم مقام برگزار شد : بررسی مسائل اختصاصی مناطق راه‌آهن با رویکرد اقتصاد مقاومتی

  • کد خبر : 8386
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
با حضور قائم مقام برگزار شد : بررسی مسائل اختصاصی مناطق راه‌آهن با رویکرد اقتصاد مقاومتی

0 (0) نشست بررسی مسائل اختصاصی مناطق راه‌آهن با حضور قائم مقام برگزار شد. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، حسین عاشوری قائم مقام مدیر عامل راه آهن و عضو هیات مدیره در این جلسه با اشاره به برگزاری کارگروهی در رابطه با مسائل اختصاصی مناطق در ماه‌های گذشته، گفت: هدف از […]

0
(0)

نشست بررسی مسائل اختصاصی مناطق راه‌آهن با حضور قائم مقام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، حسین عاشوری قائم مقام مدیر عامل راه آهن و عضو هیات مدیره در این جلسه با اشاره به برگزاری کارگروهی در رابطه با مسائل اختصاصی مناطق در ماه‌های گذشته، گفت: هدف از برگزاری این جلسه بررسی از نزدیک مشکلات و مسائل راه‌آهن و شرکت‌های فعال در مناطق و ارائه راهکارهای مناسب در این رابطه است.

وی افزود: پیگیری روش‌های دستیابی به اهداف و برنامه‌های سال۹۷، موضوع اقتصاد مقاومتی و رویکردی که در این باره باید در ستاد و مناطق دنبال شود، از دیگر اهداف این جلسه است.

به دنبال اظهارات عاشوری، مدیران مناطق به صورت مستقیم مشکلات و مسائل منطقه خود را مطرح کردند.
همچنین بابک احمدی، مجتبی تفقدی، میرحسن موسوی، معاونین بهره برداری و سیر و حرکت ، ناوگان و مسافری در این سه حوزه مسائل و مشکلات مناطق را با مدیران بررسی کردند و انتظارات دو طرف عنوان شد.

مازیار یزدانی، معاون فنی و زیر بنائی نیز در این جلسه ضمن گفت‌وگو و تبادل نظر با مدیران به بررسی مشکلات پروژها و راهکارهای پیش رو در این باره پرداخت.

در ادامه این جلسه، سعید رسولی عضو هیات مدیره راه آهن و محمدرضا نصرت نظامی، معاون توسعه مدیریت و منابع مباحث پرسنلی را مورد بررسی قرار دادند.

در پایان مباحث مطرح در این جلسه با حضور عاشوری جمع بندی و تصمیم گرفته شد تا حسن طالبی از دفتر مرکزی و امور مجامع راه آهن پیگیر مباحث مطرح در این جلسه باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.