• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

با حضور عضو هیات مدیره و معاون مسافری راه آهن قطار ریل باس شهری ایستگاه قدس- اهواز-کارون-میان دشت افتتاح شد.

  • کد خبر : 9132
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
با حضور عضو هیات مدیره و معاون مسافری راه آهن قطار ریل باس شهری ایستگاه قدس- اهواز-کارون-میان دشت افتتاح شد.

0 (0) افتتاح قطار ریل باس شهری اهواز/ امام جمعه اهواز: مسئولان به جای هواپیما با قطار سفر کنند با حضور عضو هیات مدیره و معاون مسافری راه آهن ایران قطار ریل باس شهری ایستگاه قدس- اهواز-کارون-میان دشت افتتاح شد. به گزارش ایسنا، امروز 7 شهریورماه با حضور سعید رسولی و سید حسن موسوی قطار […]

0
(0)

افتتاح قطار ریل باس شهری اهواز/

امام جمعه اهواز: مسئولان به جای هواپیما با قطار سفر کنند

ریل باس

با حضور عضو هیات مدیره و معاون مسافری راه آهن ایران قطار ریل باس شهری ایستگاه قدس- اهواز-کارون-میان دشت افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، امروز 7 شهریورماه با حضور سعید رسولی و سید حسن موسوی قطار ریل باس شهری برای مسیر ایستگاه قدس- اهواز- کارون تا میان دشت افتتاح شد.

این ریل باس جدید با ظرفیت ۳۲۰ نفر در مسیرهای پر تردد شهری اهواز به کار جابجایی مسافران می‌پردازد. در مرحله اول حرکت قطار از ایستگاه قدس – اهواز – کارون – میاندشت و بالعکس است و پس از آن با ایجاد توقفگاه هایی در مسیر شرایط برای سوار و پیاده شده مسافران فراهم خواهد شد.

در حال حاضر برنامه این است که ریل باس در ساعت ۷:۳۰ دقیقه از ایستگاه قدس به اهواز و سپس کارون تا میاندشت حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این مراسم گفت: راه آهن در بعضی از شهرها نیاز به توجه خاص دارد و باید برای حل مشکلات راه آهن در آن شهرها تلاش شود. 

به گزارش ایسنا، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در مراسم افتتاح قطار ریل باس شهری ایستگاه قدس_اهواز_کارون_ میاندشت که امروز 7شهریور ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: برنامه افتتاح قطار ریل باس اهواز کاری بسیار ارزشمند است که توسط راه آهن جمهوری اسلامی ایران در خوزستان اجرایی شد. از روند کار راه آهن در خوزستان راضی هستم و خدماتی که در این زمینه از سوی آن ها در استان ارائه شده تا کنون بسیار خوب بوده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به افزایش قیمت بلیط هواپیما در بازار به مدیران توصیه کرد: من تصمیم گرفته‌ام که از این به بعد به دلیل افزایش قیمت پروازها با قطار تردد کنم و در این زمینه به مسولان نیز توصیه می‌کنم تا با قطار تردد کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9132

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.