• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تحویل نخستین محموله ریلی از مبدا چین با عبور از ایران به شرکت انگلیسی با طی مسیر 5000 مایلی

  • کد خبر : 389
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷

0 (0) تحویل نخستین محموله ریلی از مبدا چین با عبور از ایران به شرکت انگلیسی واحد اخبار خارجی تارنمای ایران چهار راه: شرکت بارفرآوری CML انگلستان نخستین شرکت اروپایی است که محموله سفارشی خود از مبدا چین را تحویل گرفته است. هنگامیکه CML با سفارش یک مشتری مواجه می شود که سفارش او محموله […]

0
(0)

تحویل نخستین محموله ریلی از مبدا چین با عبور از ایران به شرکت انگلیسی

واحد اخبار خارجی تارنمای ایران چهار راه:
شرکت بارفرآوری CML انگلستان نخستین شرکت اروپایی است که محموله سفارشی خود از مبدا چین را تحویل گرفته است.

هنگامیکه CML با سفارش یک مشتری مواجه می شود که سفارش او محموله هایی با وزن و حجم بالا بوده است و در صورت عدم رسیدن محموله زیر 28 روز خط تولید کارخانه مشتری متوقف می شده است و ضرر هنگفتی را برای شرکت ایجاد می کرد، آنها به فکر چاره افتادند. مسیر هوایی بسیار پر هزینه می نمود و مسیر دریایی هم از نظر زمانی عقب می ماند و مسیر زمینی هم تقریبا از چین به انگلستان وجود ندارد، پس تنها را باقی مانده قطار است. قطاری که از بخشی از جاده کهن ابریشم نیز می گذرد.

سفر 4957 مایلی از شهر شن یانگ چین آغاز می شود و با عبور از برخی کشورهای مسیر جاده کهن ابریشم به شهر دایسبرگ آلمان می رسد. مسیری که 18 روز سریعتر از حمل دریایی از دریای مازندران و 28 روز زودتر از حمل دریایی از سایر مسیرها صورت گرفت. پت ترنر مدیرعملیان CML می گوید: هنگامی که مشتری نزد ما آمد و نوع محموله خود و محدودیت زمانیش را مطرح کرد، سنگینی و ارزش بالای محموله را به این جمع بندی رساند که باید راهی امن و در عین حال سریعتر را برگزینیم پاسخ پرسشهایمان فقط قطار و راه آهن بود که ما را به یک مرز میانی بین سرعت و قیمت رساند. او اذعان داشت که این نخستین بار نیست که ما از خط آهنی اینچنینی برای حمل کالا از چین استفاده کردیم ولی این نخستین بار است که مشتری به خواست ما این مورد را برگزید و خواستار حمل ریلی گشت.
پس از حمل این بار موفق از جین به آلمان، شرکت CML سه ترمینال و انبار جدید برای ذخیره و انبار بارهای این مشتری برای حمل های آینده اش از چین با قطار رزرو کرده است.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.