• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تحویل 3 هزار تن ریل تولید ملی به راه آهن/ تعامل برای تولید ریل مطابق با به روز ترین استانداردها

  • کد خبر : 8137
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲
تحویل 3 هزار تن ریل تولید ملی به راه آهن/ تعامل برای تولید ریل مطابق با به روز ترین استانداردها

0 (0) سرپرست معاونت بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان: تحویل محموله سه هزار تنی ریل به راه آهن سرپرست معاونت بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان از تحویل محموله سه هزار تنی ریل ملی به راه آهن خبر داد. به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، تولاییان گفت: […]

0
(0)

سرپرست معاونت بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان:

تحویل محموله سه هزار تنی ریل به راه آهن


سرپرست معاونت بهره برداری شرکت ذوب آهن اصفهان از تحویل محموله سه هزار تنی ریل ملی به راه آهن خبر داد.
به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان، تولاییان گفت: تولید مجدد ریل U۳۳ از روزهای آخر خرداد ماه در کارگاه نورد ۶۵۰ آغاز شده است. برنامه شرکت این است که در مرداد ماه یک محموله سه هزار تنی که تمام مراحل تایید فنی آن طی شده باشد به راه آهن جمهوری اسلامی تحویل بدهیم. در این خصوص برنامه‌ای تعیین شده که تحویل در ماه‌های اول سه هزار تن بوده و در ماه‌های آتی این عدد افزایش یابد.

وی افزود: در بحث تولید ریل UIC۶۰ با توجه به اینکه شمش مورد نیاز آن از کارگاه فولاد سازی تامین و در مرداد ماه نیز مراحل راه اندازی VD انجام می‌شود امیدواریم بتوان تا آخر مردادماه تولید آزمایشی شمش ریل UIC۶۰ را در فولاد سازی انجام دهیم و در شهریور ماه شمش قابل تحویل به نورد ۶۵۰ تولید شود. طبیعتاً مراحل اجرایی تولید انبوه ریل UIC۶۰ در نورد ۶۵۰ از مهرماه انجام می‌شود و پیش بینی ما این است که با شرایط و امکاناتی که داریم در نیمه دوم سال جاری ریل UIC۶۰ را نیز به مشتری تحویل خواهیم داد.

سرپرست معاونت بهره برداری ذوب آهن خاطر نشان کرد: واقعیت این است که تاکنون یک محموله ۵۰۰ تنی ریل را تحویل داده‌ایم و به منظور جلب رضایت مشتری باید بتوانیم طی چند مرحله حداقل محموله های سه هزار تنی را تحویل راه آهن بدهیم.

تعامل برای تولید ریل مطابق با به روز ترین استانداردها

این مقام مسئول در خصوص استانداردهای ریل نیز گفت: مراحل تولید ریل مطابق با استاندارد صورت می‌گیرد. استانداردی که قبلاً در دنیا و کشور ما نیز وجود داشت فیش UIC۸۶۰ بود اما در حال حاضر استاندارد پیشرفته تر و سختگیرانه تر EN ۱۳۶۷۴-۱ مورد توجه است. سیاست کلی راه آهن جمهوری اسلامی این است که از ریل با استاندارد جدید استفاده کند و ما نیز به آنها حق می‌دهیم که محصولی مطابق با بروزترین استانداردها درخواست کنند و این وظیفه ما است که به عنوان یک تولید کننده مطابق با این استانداردها عمل کنیم.
تولاییان اضافه کرد: نماینده بازرسی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی در حال حاضر شرکت BV (بیرووریتاس) است و تمام مراحل تولید ریل، مدارک فنی و تست‌ها را بررسی می‌کند و پس از نظارت بر روی کلیه مراحل تولید و تایید شرکت مذکور، ریل تولیدی قابل ارائه به راه آهن است. ذوب آهن اصفهان به عنوان تولید کننده این محصول استراتژیک که با جان انسان‌ها ارتباط دارد همکاری لازم را در راستای تولید محصول کیفی همواره مد نظر دارد.
برنامه تولید ۲ میلیون و پانصد هزار تن قابل تحقق است
سرپرست معاونت بهره برداری برنامه تولید ۲ میلیون و پانصد هزار تن را قابل تحقق عنوان و اظهار کرد: در ماه‌های خرداد و تیر به دلیل مشکل آب که به صورت پیش بینی نشده به کارخانه تحمیل شد، زمان را از دست دادیم، اما در حال حاضر شرایط آب به صورت تقریباً پایدار رسیده است. خوشبختانه با شرایط فعلی تمام خطوط اصلی تولید مشغول به کار هستند و مانعی برای تولید وجود ندارد، امیدواریم با تامین به موقع و مستمر مواد اولیه مطابق با برنامه پیش بینی شده، حرکت کنیم.
وی گفت: با ظرفیت‌های فعلی بدون در نظر گرفتن شرایط ویژه می‌توانیم روزانه حدود ۷ هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار تن تولید داشته باشیم. استانداردهای جهانی بالاتر از اینها است اما زیرساخت‌هایی لازم دارد که در حال حاضر برای ما وجود ندارد. با این وجود تولید فوق قابل تحقق است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8137

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.