• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

توسعه فرهنگ حمل و نقل ریلی با کمک خبرنگاران

  • کد خبر : 8395
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
توسعه فرهنگ حمل و نقل ریلی با کمک خبرنگاران

0 (0) در پیام تبریک «روز خبرنگار» از سوی مدیرعامل راه‌آهن اعلام شد: توسعه فرهنگ حمل و نقل ریلی با کمک خبرنگاران سعید محمد زاده مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامی از مقام خبرنگاران قدردانی و به نقش این بخش تاثیر گذار جامعه در توسعه فرهنگ حمل و نقل ریلی اشاره کرد. به گزارش […]

0
(0)

در پیام تبریک «روز خبرنگار» از سوی مدیرعامل راه‌آهن اعلام شد:
توسعه فرهنگ حمل و نقل ریلی با کمک خبرنگاران

سعید محمد زاده مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامی از مقام خبرنگاران قدردانی و به نقش این بخش تاثیر گذار جامعه در توسعه فرهنگ حمل و نقل ریلی اشاره کرد.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی راه‌آهن، معاون وزیر راه و شهرسازی در این پیام با اشاره به سوگند خداوند به قلم و به آنچه با قلم مى‌نويسند، نوشت: به بهانه 17مرداد، گرامی‌داشت شهادت شهید صارمی جا دارد تا پاسداشتی داشته باشیم در مقام کسانی که برای اهداف عالی جامعه در تلاشند.
او در بخش دیگری از این پیام با تاکید بر امید به فردایی روشن در بخش حمل و نقل ریلی آورد: از خداوند برای موفقیت‌های شما در این عرصه و توسعه فرهنگ حمل و نقل ریلی آرزوی توفیق دارم.
متن کامل این پیام در ادامه آورده شده است:
سوگند به قلم و آنچه مى ‏نويسند
خداوند سوگند ياد كرد به قلم و به آنچه با قلم مى‌نويسند؛ چرا که قلم وكتابتى كه به واسطۀ قلم انجام مى‌شود، از نعمت‌هاى الهی است كه به انسان هدیه شده است.
به بهانه 17مرداد وگرامی‌داشت شهادت شهید صارمی، جا دارد تا پاسداشتی داشته باشم از مقام کسانی که برای اهداف عالی جامعه در تلاش هستند.
با تبریک این روز، از زحمات شما عزیزان که پل ارتباطی میان مردم و مسولین هستید تشکر کرده و از خداوند برای موفقیت‌های شما در این عرصه و توسعه فرهنگ حمل و نقل ریلی آرزوی توفیق دارم.
به امید فردایی روشن در بخش حمل و نقل ریلی.

سعید محمد زاده
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8395

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.