• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

توصیه آیت الله جزایری: درپی گرانی بلیت هواپیما، مردم با قطار سفرکنند

  • کد خبر : 9127
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
توصیه آیت الله جزایری: درپی گرانی بلیت هواپیما، مردم با قطار سفرکنند

0 (0) توصیه آیت الله جزایری: درپی گرانی بلیت هواپیما، مردم باقطار سفرکنند اهواز- نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به مردم توصیه کرد به علت گرانی بلیت هواپیما در سفرهای خود، قطار را جایگزین قطار کنند. به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در مراسم افتتاح قطار ریل باس شهری […]

0
(0)

توصیه آیت الله جزایری: درپی گرانی بلیت هواپیما، مردم باقطار سفرکنند

اهواز- نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به مردم توصیه کرد به علت گرانی بلیت هواپیما در سفرهای خود، قطار را جایگزین قطار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری ظهر امروز در مراسم افتتاح قطار ریل باس شهری ایستگاه قدس-اهواز- کارون و میانداشت اظهار داشت: راه اندازی این پروژه در اهواز، برنامه ارزشمند دولت در استان خوزستان است.

وی با بیان اینکه خدماتی که در استان خوزستان ارائه شده کم نبوده و از روند کار راه اهن در این استان راضی هستیم.

آیت الله جزایری بیان کرد: با اقداماتی که از این به بعد در این حوزه در این استان اجرایی می شود، کارها بهتر پیش می رود و امروز نیز شاهد راه اندازی قطار ریل باکس  در اهواز هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به شرایط کشور، گفت: همه باید قناعت و صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی تأکید کرد: راه آهن در برخی از شهر ها نیازمند توجه و خاص دارد و مسئولان مربوطه نیز قول دادند نواقص در این شهرها برطرف شود.

آیت الله جزایری با اشاره به نرخ بالای قیمت هواپیما، گفت: تصمیم گرفتیم و عهد کردیم هم خود و هم محافظان بنده با قطار سفر کنیم. مردم هم می توانند سفر با قطار را جایگزین سفر با هواپیما کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان  در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری و پیگیری مسئولان شاهد بهتر شدن سرعت قطارها باشیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.