• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

جابجایی مسافران از زنجان به تهران با قطار نوبت صبح مهیا شد

  • کد خبر : 10210
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲
جابجایی مسافران از زنجان به تهران با قطار نوبت صبح مهیا شد

0 (0) مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب استان زنجان اعلام کرد: جابجایی روزانه زنجانی ها به تهران با قطار نوبت صبح مهیا و ظرفیت برای مسافران در قطار میانه – تهران فراهم شده است. علی خدایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه قطارهای مسافربری برای شرکت های خصوصی […]

0
(0)

مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب استان زنجان اعلام کرد: جابجایی روزانه زنجانی ها به تهران با قطار نوبت صبح مهیا و ظرفیت برای مسافران در قطار میانه – تهران فراهم شده است.

علی خدایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه قطارهای مسافربری برای شرکت های خصوصی است و راه آهن مالک واگن مسافری نیست.
به گفته وی، با تلاش های انجام شده در اسفند سال گذشته قطار مسافری جوپار را با 320 نفر ظرفیت وارد خط ریلی شد و روزانه صبح از زنجان – تهران و بعدازظهر نیز تهران – زنجان مسافران را جابجا می کرد.
مدیرکل راه آهن منطقه شمالغرب استان زنجان گفت: این قطار مسافری بعد از فعال شدن 33 درصد ظرفیت آن اشغال می شد که برای شرکت آن به صرفه نبود و از این خط خارج شد.
خدایی خاطرنشان کرد: بر اساس پایش های میدانی انجام شده قطار ریل باس وارد خط راه آهن زنجان – تهران شد.
وی ادامه داد: این قطار روزانه صبح از تهران به سمت زنجان مسافر جابجا می کند و بعدازظهر نیز از زنجان به تهران به مسافران خدمات می دهد.
مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب استان زنجان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ضریب اشغال این قطار از 33 درصد به 85 تا 88 درصد افزایش یافته است.
خدایی افزود: روزانه صبح تعداد 120 مسافر از زنجان به تهران با قطار جوپار تردد می کردند که با حذف این قطار مسافری، واگنی به قطار نگین میانه – تهران با همیت تعداد ظرفیت اضافه شد.
وی تاکید کرد: این برنامه ریزی و جابجایی بیان شده در راستای عملی کردن اقتصاد مقاومتی و بالا بردن ضریب اشغال قطارها انجام شد.
مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب استان زنجان گفت: در حال حاضر راندمان قطارهای مسافربری در این منطقه افزایش یافته است و هیچ کمبود و مشکلی در جابجایی مسافران وجود ندارد.
خدایی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر روزانه 28 رام قطار در منطقه شمالغرب کشور 6 هزار مسافر را جابجا می کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10210

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.