• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
11

حمل‌و‌نقل ریلی كانتینری نیازمند افزایش است

  • کد خبر : 30
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰

5 (1) مدیركل راه آهن كرمان بر توسعه حمل و نقل ریلی كانتینری و اتصال ریلی كارخانجات فولاد به صورت تركیبی از ایستگاه پورمند به فولاد مباركه تاكید كرد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ محمدرضا فیروزكوهی در نشست با مدیران كارخانجات […]

5
(1)

مدیركل راه آهن كرمان بر توسعه حمل و نقل ریلی كانتینری و اتصال ریلی كارخانجات فولاد به صورت تركیبی از ایستگاه پورمند به فولاد مباركه تاكید كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ محمدرضا فیروزكوهی در نشست با مدیران كارخانجات خودروسازی بم به بررسی و رسیدگی مشكلات تخلیه و بارگیری كانتینر پرداخت.

وی گفت: در این نشست مقرر شد نماینده گمرك به صورت تمام وقت نسبت به انجام مراحل اداری و ترخیص كانتینری اقدام كند.

مدیركل راه آهن كرمان در این نشست بر اتصال خطوط ریلی كشوربه كارخانه های صنایع و معادن اشاره و بر توسعه حمل و نقل ریلی كانتینری و اتصال ریلی كارخانجات فولاد به صورت تركیبی از ایستگاه پورمند به فولاد مباركه تاكید كرد.

همچنین درباره حمل خودرو نیز مذاكراتی انجام شد.

مدیركل راه آهن كرمان اعلام كرد؛ با پیگیری های صورت گرفته مقرر شد با اتصال ریلی كارخانجات فولاد بوتیا، محصول گندله كارخانه مذكور به صورت تركیبی از ایستگاه پورمند به فولاد مباركه انجام پذیرد.

وی در بازدید ازكارخانه فولاد بوتیا به همراه برخی از مسوولان فولاد مباركه گفت: با نهایی شدن و اتصال كارخانه فولاد بوتیا به شبكه ریلی روزانه ۴ هزار تن گندله تولید شده به صورت ریلی حمل خواهد شد

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.