• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

خدمات رسانی متروی تهران به تماشاگران شهرآورد 88

  • کد خبر : 9953
  • ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

0 (0) به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه، محسن محمدیان گفت: متروی تهران آماده است تا در روز پنجشنبه 5 مهرماه 97، تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال را جهت تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و […]

0
(0)

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از سرویس دهی مترو به خصوص درخط 5متروي تهران وحومه به تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپوليس و استقلال خبر داد.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه، محسن محمدیان گفت: متروی تهران آماده است تا در روز پنجشنبه 5 مهرماه 97، تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال را جهت تماشای این مسابقه به ایستگاه ورزشگاه آزادی واقع در خط پنج مترو منتقل و در پايان مسابقه به مبادي اوليه بازگرداند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسابقه در ساعت 18:30 آغاز می شود، خاطرنشان کرد: تا پایان مسابقه و بازگشت كامل تماشاگران سرويس دهی ادامه خواهد داشت. همچنين به منظور تسهیل تردد و رفاه حال مسافران و تماشاگران در صورت ازدحام جمعيت در ايستگاه ورزشگاه آزادي قطار فوق العاده نيز اعزام خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9953

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.