• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

دلایل ازدحام عصر سه شنبه در ایستگاه راه آهن تهران

  • کد خبر : 8404
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
دلایل ازدحام عصر سه شنبه در ایستگاه راه آهن تهران

0 (0) از سوی روابط عمومی راه‌آهن تشریح شد: دلایل ازدحام عصر سه شنبه در ایستگاه راه آهن تهران به دنبال انتشار خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ازدحام جمعیت در ایستگاه تهران، روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران دلایل ازدحام در ایستگاه راه آهن تهران را تشریح کرد. بنا بر اطلاعات دریافتی از ایستگاه […]

0
(0)

از سوی روابط عمومی راه‌آهن تشریح شد:
دلایل ازدحام عصر سه شنبه در ایستگاه راه آهن تهران
به دنبال انتشار خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ازدحام جمعیت در ایستگاه تهران، روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران دلایل ازدحام در ایستگاه راه آهن تهران را تشریح کرد.
بنا بر اطلاعات دریافتی از ایستگاه راه آهن تهران در عصر روز سه شنبه (16 مرداد)، به اطلاع می‌رساند که ورود قطار «ف 4 تهران – مشهد (342)» به دلایل بروز مشکلات فنی و رعایت استانداردهای ایمنی، به ایستگاه تهران با 2 ساعت تاخیر همراه بوده است که این موضوع از قبل اطلاع رسانی شده بود.
با این وجود، همزمانی این امر با پیک مسافری تابستان و خروج قطارهای محلی و حومه‌ای موجب تراکم جمعیت به هنگام مسافرگیری در سکوهای ایستگاه تهران شد.
این اتفاق درحالی صورت گرفت که این تاخیر بلافاصله به وسیله ارسال پیامک به مسافران قطار مذکور اعلام و ازدحام جمعیتی در سالن انتظار ایستگاه تهران روی نداد.
بر این اساس ذکر این نکته ضروری است که مسافران در زمان اعلام شده در پیامک پذیرش شدند و تنها به دلایلی که پیشتر عنوان شد، تعداد آنها درسکوهای مربوطه افزایش یافت؛ درعین حال به دلیل هماهنگی‌های انجام شده، هیچگونه نارضایتی و شکایتی از سوی مسافرین به سامانه 5149 راه آهن گزارش نشد .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8404

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.