• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

راه‌آهن از اقدامات انجمن ریلی حمایت می‌کند

  • کد خبر : 8114
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
راه‌آهن از اقدامات انجمن ریلی حمایت می‌کند

0 (0) راه‌آهن از اقدامات انجمن ریلی حمایت می‌کند راه‌آهن از این اقدام انجمن صنفی ریلی که در ادامه پیگیری‌های ما برای اجرای ناقص این قانون بود، حمایت می‌کند. تین‌نیوز |  انجمن صنفی شرکت‌های ریلی در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی و معاون اول رییس‌جمهور نسبت به عدم اجرای بند ب ماده 52 قانون […]

0
(0)

راه‌آهن از اقدامات انجمن ریلی حمایت می‌کند

راه‌آهن از این اقدام انجمن صنفی ریلی که در ادامه پیگیری‌های ما برای اجرای ناقص این قانون بود، حمایت می‌کند.

راه‌آهن از اقدامات انجمن ریلی حمایت می‌کند
تین‌نیوز | 

انجمن صنفی شرکت‌های ریلی در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی و معاون اول رییس‌جمهور نسبت به عدم اجرای بند ب ماده 52 قانون برنامه ششم توسعه از سوی سازمان امور مالیاتی اعتراض کردند.

به گزارش تین‌نیوز، معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل راه‌آهن در این‌باره به خبرنگار ما گفت: راه‌آهن از این اقدام انجمن صنفی ریلی که در ادامه پیگیری‌های ما برای اجرای ناقص این قانون بود، حمایت می‌کند.

نوراله+بیرانوند

نورالله بیرانوند ادامه داد: در یک سال گذشته و با عدم اجرای قانون معافیت حمل‌ونقل ریلی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده، راه‌آهن بارها و بارها شکایت خود را به دولت برده است.

بیرانوند با ابراز امیدواری از اجرای این قانون تصریح کرد: ایجاد مزیت رقابتی برای حمل‌ونقل ریلی در مقایسه با سایر شقوق حمل‌ونقل، هدف از اجرای این بند بوده است. ضمن اینکه قوانین حمایتی از حمل‌ونقل ریلی به توسعه بیش‌تر این صنعت کمک می‌کند و رشد حمل‌ونقل ریلی نیز به نفع کل اقتصاد کشور خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد حمل‌ونقل راه‌آهن تاکید کرد: عدم اجرای این قانون مصرح، به زیان شرکت‌ها ریلی است و شرکت‌ها مجددا تلاش‌ دارند تا این مطالبه به حق خود را پیگیری کنند.

لازم به توضیح است که پس از آنکه سازمان امور مالیاتی از اجرای این قانون سر باز زد، زیان انباشته‌ای بر شرکت‌های ریلی وارد شد. بنابراین اجرای این قانون ناظر بر این است که شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و صاحبان بار این مالیات 9‌درصدی را نپردازند اما در حال حاضر همه این مبلغ از جیب شرکت‌ها پرداخته می‌شود. پیش از این نیز این انجمن صنفی شکایت خود را به دولت مطرح کرده بود اما پاسخی دریافت نکرد.

با این شرایط، تصمیم گرفته شد که درخواست شرکت‌ها و فعالان صنعت حمل‌ونقل ریلی از  مسیر مجلس شورای اسلامی و معاون اول رییس جمهور پیگیری شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.