• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رشد 3 درصدی جابه‌جایی مسافر در مسیرهای حومه‌ای مشهد

  • کد خبر : 10122
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
رشد 3 درصدی جابه‌جایی مسافر در مسیرهای حومه‌ای مشهد

0 (0) رشد 3 درصدی جابه‌جایی مسافر در مسیرهای حومه‌ای مشهد در نیمه نخست امسال 135هزار و 441 نفر به‌وسیله قطارهای حومه‌ای مشهد جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد رشد داشته است. تین‌نیوز |  مدیرکل راه‌آهن خراسان از رشد سه درصدی جابه‌جایی مسافر و زائر از طریق قطارهای حومه‌ای مشهد-سرخس […]

0
(0)

رشد 3 درصدی جابه‌جایی مسافر در مسیرهای حومه‌ای مشهد

در نیمه نخست امسال 135هزار و 441 نفر به‌وسیله قطارهای حومه‌ای مشهد جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد رشد داشته است.

تین‌نیوز | 

مدیرکل راه‌آهن خراسان از رشد سه درصدی جابه‌جایی مسافر و زائر از طریق قطارهای حومه‌ای مشهد-سرخس 1 و 2 و مشهد – آزادور و بالعکس در نیمه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمدهادی ضیایی‌مهر با بیان این مطلب افزود: در نیمه نخست امسال 135هزار و 441 نفر به‌وسیله این قطارها جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: جابه‌جایی مسافران و زائران امام هشتم (ع) در شهرستان‌های سرخس، نیشابور، فیروزه، خوشاب، جوین، جغتای و بخش‌ها و توابع شهرستان‌های مذکور از طریق ریلی و قطارهای حومه‌ای در شهریورماه سال جاری به تعداد 25 هزار و 707 نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10درصد افزایش داشته است.

گفتنی است در حال حاضر قطار حومه‌ای مسیر مشهد – سرخس به‌صورت دو مرتبه، رفت‌وبرگشت در شبانه‌روز در حال ارائه خدمات به مردم است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10122

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.