• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

رونمایی رجا از امکانات جدید خود بر بستر وب

  • کد خبر : 9283
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴
رونمایی رجا از امکانات جدید خود بر بستر وب

0 (0) رونمایی رجا از امکانات جدید خود بر بستر وب تین‌نیوز| شرکت رجا برای رفاه حال مسافران خود و تسریع در فرآیند تهیه بلیت اقدام به آماده‌سازی بخش «استرداد بلیت اینترنتی»، «کانال‌های اپلیکیشنی فروش بلیت قطار»، «بازسازی و بهسازی دیتا سنتر» و «صدور و کنترل مکانیزه قبض قطار» کرده است . بر اساس این […]

0
(0)

رونمایی رجا از امکانات جدید خود بر بستر وب


تین‌نیوز| شرکت رجا برای رفاه حال مسافران خود و تسریع در فرآیند تهیه بلیت اقدام به آماده‌سازی بخش «استرداد بلیت اینترنتی»، «کانال‌های اپلیکیشنی فروش بلیت قطار»، «بازسازی و بهسازی دیتا سنتر» و «صدور و کنترل مکانیزه قبض قطار» کرده است

. بر اساس این خبر، شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با حضور مدیران ارشد خود، مسئولان هلدینگ هگتا و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، از امکانات و تجهیزات جدید خود بر بستر وب رونمایی کرد. گفتنی است: طی مراسمی با حضور میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن، علی دستجردی مدیرعامل هلدینگ هگتا، محمد رجبی مدیرعامل شرکت رجا و سایر مدیران و مسئولان این مجموعه‌ها، از طرح‌ها و امکانات جدید شرکت رجا رونمایی شد.

بر این اساس، از این پس مسافران برای استرداد بلیت قطار خود در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به سایت رجا و درج سریال و مشخصات بلیت خود، از امکان استرداد اینترنتی بلیت‌ها از همه درگاه‌های بانکی و روش‌های خرید استفاده کنند.
بررسی مزایای استفاده از اپلیکیشن‌های one window از جمله مواردی بود که در این مراسم به آن پرداخته شد. از این پس مسافران امکان تهیه بلیت‌های مسافری را با استفاده از اپلیکیشن شرکت رجا، اپلیکیشن آپ، اپلیکیشن تاپ و اپلیکیشن (۷۸۰) هف‌هشتاد، اپلیکیشن سکه و بزودی اپلیکیشن همراه‌ پلاس بانک ملت، اپلیکیشن پات، اپلیکیشن ایوا و اپلیکیشن نوین پی خواهند داشت.
در صدور و کنترل مکانیزه قبض قطار نیز، امکان صدور آنلاین قبض قطار برای رییس قطارهای مسافری فراهم شده است. روسای قطار، به‌هنگام سفر می‌توانند کلیه قبوض مسافرین و کلیه درآمدها را به وسیله دستگاهی که به لحاظ کارکردی امکان آنلاین صدور قبض قطار با نشانی بلیت‌ها و مسافران همچنین امکان واریزی حضوری و اینترنتی بهای بلیت‌ها را دارد، انجام دهند.مزایای استفاده از این سیستم، حذف خطاهای انسانی و کاهش مغایرت‌ها، تسهیل و امکان صدور و پرداخت قبض در یک دستگاه، امکان گزارش‌گیری در اسرع وقت، امکان جابه‌جایی مسافر و امکان پرداخت نقدی و بانکی به‌طور هم‌زمان است.

عکاس : روزبه فولادی

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9283

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.