• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

سرويس دهي ويژه متروي تهران همزمان با مراسم وداع با شهدا

  • کد خبر : 9426
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۳۹
سرويس دهي ويژه متروي تهران همزمان با مراسم وداع با شهدا

0 (0) سرويس دهي ويژه متروي تهران همزمان با مراسم وداع با شهدا مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از خدمات رساني اين ناوگان به مناسبت برگزاري مراسم وداع با شهدا در روز چهارشنبه 21 شهريور ماه 1397 خبر داد. به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن […]

0
(0)
سرويس دهي ويژه متروي تهران همزمان با مراسم وداع با شهدا


مديرعامل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از خدمات رساني اين ناوگان به مناسبت برگزاري مراسم وداع با شهدا در روز چهارشنبه 21 شهريور ماه 1397 خبر داد.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه، مهندس فرنوش نوبخت با بيان اينكه موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس در روز چهارشنبه 21 شهريور ماه 1397 از ساعت 20 الي 24 ميزبان پيكرهاي پاك 72 تن از شهداي دفاع مقدس در مراسم وداع با شهدا است افزود: با توجه به نزديكي ايستگاه شهيد حقاني به اين موزه، ساعت فعاليت خط يك متروي تهران به منظور خدمات دهي به شهروندان گرامي كه قصد شركت در اين مراسم را دارند، تا ساعت 24 تمديد مي شود.
وي خاطر نشان كرد: در ساعات برگزاري مراسم وداع با شهدا در موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، اين آمادگي در متروي تهران وجود دارد كه در صورت ازدحام جمعيت در ايستگاه ها، قطارهاي فوق العاده اعزام شوند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=9426

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.