• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

سرپرست پلیس راه آهن شمال شرق(۱) : سارقان ادوات ریلی در دامغان دستگیر شدند

  • کد خبر : 8164
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
سرپرست پلیس راه آهن شمال شرق(۱) : سارقان ادوات ریلی در دامغان دستگیر شدند

0 (0) سرپرست پلیس راه آهن شمالشرق(۱) از دستگیری سارقان ادوات ریلی در دامغان خبر داد و گفت: سه تن آهن از این باند سرقت کشف شد. محمود کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از دستگیری سارقان ادوات ریلی توسط پلیس راه آهن شمال شرق (۱) خبر داد و بیان کرد: ماموران ناجا در راستای […]

0
(0)

سرپرست پلیس راه آهن شمالشرق(۱) از دستگیری سارقان ادوات ریلی در دامغان خبر داد و گفت: سه تن آهن از این باند سرقت کشف شد.

محمود کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، از دستگیری سارقان ادوات ریلی توسط پلیس راه آهن شمال شرق (۱) خبر داد و بیان کرد: ماموران ناجا در راستای مبارزه با سرقت همزمان با روز پنج شنبه اقدام به گشت‌زنی محسوس و نامحسوس در سطح حوزه دامغان کرده و حوالی ایستگاه راه آهن سرخده به احدی از سارقان سابقه دار و حرفه ای شهرستان برخورد کرده و وی را تعقیب می کنند تا سرآغازی بر کشف باند سابقه دار سرقت ادوات ریلی رقم بخورد.

وی افزود: این فرد سابقه دار در مواجهه با ماموران نیروی انتظامی مبادرت به فرار می‌کند که با تیراندازی ماموران دستگیر و اموال مسروقه کشف می شود.

سرپرست پلیس راه آهن شمالشرق(۱)، گفت: اقدامات پلیسی ناجا پس از دستگیری سارق سابقه دار دامغانی، در نهایت به کشف محل دپوی ادوات ریلی می انجامد.

کریمی بیان کرد: در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه همدستان سارق مذکور با بیش از سه تن آهن آلات مسروقه با ارزش ۱۰۰ میلیون ریال دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8164

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.