• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

سفر ریلی زائران خارجی به مشهد 11 درصد افزایش یافت + عکس

  • کد خبر : 7326
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
سفر ریلی زائران خارجی به مشهد 11 درصد افزایش یافت + عکس

0 (0) سفر ریلی زائران خارجی به مشهد افزایش یافت مشهد- ایرنا- مدیرکل راه آهن خراسان گفت: شمار زائران و مسافران خارجی که بهار امسال به وسیله قطار به مشهد سفر کرده اند در مقایسه با مدت مشابه پارسال 11 درصد رشد داشته است.   محمدهادی ضیایی مهر، روز شنبه در گفت و گو با […]

0
(0)

سفر ریلی زائران خارجی به مشهد افزایش یافت

مشهد- ایرنا- مدیرکل راه آهن خراسان گفت: شمار زائران و مسافران خارجی که بهار امسال به وسیله قطار به مشهد سفر کرده اند در مقایسه با مدت مشابه پارسال 11 درصد رشد داشته است.

 

محمدهادی ضیایی مهر، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تعداد این مسافران را 26 هزار و 860 نفر اعلام کرد و افزود: بیشتر این گردشگران از عراق، پاکستان، لبنان، هند، افغانستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس به مشهد سفر کرده اند.
وی گفت: در این مدت 14 هزار و 210 گردشگر و زائر خارجی نیز با سفر به خراسان رضوی، از طریق ایستگاه راه آهن نیشابور به صورت ورودی و یا خروجی جابه جا شده و از جاذبه های فرهنگی و تاریخی این شهر دیدن کردند.
ضیایی مهر خاطر نشان کرد: در بهار امسال سه میلیون و 219 هزار و 222 مسافر در مسیر ریلی خراسان جابه جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 22 درصد افزایش داشته است .
پارسال حدود 24.5 میلیون مسافر از طریق خطوط راه آهن در ایران جا به جا شدند که نیمی از این مسافران در مسیر خراسان رضوی و مشهد تردد داشتند.
12 درصد از مجموع 12 هزار و 500 کیلومتر خطوط شبکه ریلی کشور معادل هزار و 500 کیلومتر در خراسان رضوی قرار دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7326

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.