• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

شرکت واگن سازی روسی «اورال واگن زاود» خواستار تولید مشترک با ایران شد

  • کد خبر : 7251
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱
شرکت واگن سازی روسی «اورال واگن زاود» خواستار تولید مشترک با ایران شد

0 (0) شرکت واگن سازی روس خواستار تولید مشترک با ایران شد مسکو- ایرنا -مدیرعامل شرکت واگن سازی «اورال واگن زاود» روسیه در دیدار با معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت بر گسترش همکاری با ایران تاکید و اعلام کرد: آماده فروش واگن و ماشین های راهسازی و ساختمان سازی به ایران و تولید مشترک آن […]

0
(0)

شرکت واگن سازی روس خواستار تولید مشترک با ایران شد

مسکو- ایرنا -مدیرعامل شرکت واگن سازی «اورال واگن زاود» روسیه در دیدار با معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت بر گسترش همکاری با ایران تاکید و اعلام کرد: آماده فروش واگن و ماشین های راهسازی و ساختمان سازی به ایران و تولید مشترک آن هستیم.

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از شرکت «اورال واگن زاود» روسیه، آلکساندر پوتاپوف
در دیدار با «برات قبادیان» معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت خاطرنشان کرد: اورال واگن زاود برای ازسرگیری صادرات واگن های باری و ماشین های راهسازی به ایران آماده است.
این دیدار در شهر یکاترینبورگ مرکز استان سوردلوفسک در منطقه اورال روسیه و در حاشیه نخستین روز نمایشگاه بین المللی صنایع «اینوپروم» برگزار شد و در آن فرهاد پرند وابسته بازرگانی سفارت ایران در روسیه نیز حضور داشت.
برات قبادیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در عرصه هایی حمل و نقل ریلی، احداث خطوط آهن، راهسازی و ساخت خطوط مترو (قطار شهری) ظرفیت های بزرگ همکاری وجود دارد.
سه سال پیش ایران و روسیه برای تحویل پنج هزار واگن باری ساخت این کشور در قالب توافق اعطای یک وام 130 میلیون دلاری توافق کرده بودند.
شرکت اورال واگن زاود در پاییز سال 95 بخشی از این قرارداد شامل تحویل 600 واگن باری به ایران را اجرا کرد.
شرکت اورال واگن زاود زیرمجموعه شرکت دولتی فناوری های پیشرفته (روس تخ) از شرکت های بزرگ روسیه است که علاوه بر ساخت واگن های قطار و ماشین های راهسازی، برخی تسلیحات نیز می سازد.
این شرکت چند سال پیش تانک آرماتا که پیشرفته ترین تانک روسیه است را ساخت و برخی سفارش های صنعتی بزرگ نیز به این شرکت علمی – تولیدی واگذار می شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7251

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.