شما اینجا هستید
اخبار عمومی » شکایات مربوط به برگرداندن پول بلیت رسیدگی می‌شود

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایرنا ، امید جلیلی افزود: با شیوع ویورس کرونا، بسیاری از سفرها متوقف شد و دفاتر مسافرتی نیز مکلف به بازپرداخت بلیت‌های خریداری شده توسط متقاضیان شدند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مهلت قانونی دفاتر برای بازپرداخت مبالغ شهروندان به پایان رسیده ‌است، لذا شهروندان در صورت عدم دریافت وجوه خود می‌توانند شکایت خود را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی خراسان رضوی جهت رسیدگی اعلام کنند.

رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان ‌رضوی گفت: به گفته سخنگوی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی با شیوع بیماری کرونا و لغو تورهای گردشگری داخلی و خارجی و سفرهای نوروزی و در نهایت تعطیلی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی، به طور تقریبی ۱۰۰ درصد تورهای گردشگری و سفرهای داخلی و خارجی لغو و بلیت‌های آن باطل شده است.
بیش از ۵۰۰ دفتر خدمات مسافرتی در استان خراسان رضوی فعالیت می‌کنند.

اخبار راه آهن ایران | ریل نیوز