• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

شیواپور خبر داد: پرداخت سود سنواتی صندوق پس انداز کارکنان راه آهن

  • کد خبر : 8496
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰
شیواپور خبر داد:  پرداخت سود سنواتی صندوق پس انداز کارکنان راه آهن

0 (0) صندوق پس‌انداز کارکنان راه آهن، سود سنواتی اعضا را پرداخت می‌کند. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه‌آهن با اعلام این مطلب گفت: اعضایی که در سال‌های قبل از سال 1393 با این موسسه تسویه حساب کرده‌اند، نسبت به دریافت مبالغ مابقی اقدام کنند. […]

0
(0)

صندوق پس‌انداز کارکنان راه آهن، سود سنواتی اعضا را پرداخت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه‌آهن با اعلام این مطلب گفت: اعضایی که در سال‌های قبل از سال 1393 با این موسسه تسویه حساب کرده‌اند، نسبت به دریافت مبالغ مابقی اقدام کنند.

مجتبی شیوا پور افزود: همچنین اعضایی که در سنوات قبل از سال 1393 با این موسسه تسویه کرده‌اند، مبالغی بابت سود طلبکار که علی رغم اطلاع‌رسانی از طریق سایت و ارسال کارنامه( به رنگ سبز)، تعدادی از آنها تا به حال نسبت به دریافت مطالبات خود اقدام نکرده‌اند.
وی ادامه داد: این افراد با مراجعه به سایت موسسه به نشانی، www.sndgspr.ir فرم درخواست دریافت مانده سود خارج‌شدگان از صندوق را دریافت و تکمیل کرده و پس از تایید اداره ذیربط به این موسسه ارسال کنند تا اقدامات لازم جهت واریز الباقی طلب سود سنواتی انجام شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8496

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.