• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

قطار حومه ای راهکار مناسبی جهت جابجایی پرسنل معادن زغال سنگ طبس است

  • کد خبر : 1581
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
قطار حومه ای راهکار مناسبی جهت جابجایی پرسنل معادن زغال سنگ طبس است

0 (0) قطار حومه ای راهکار مناسبی جهت جابجایی پرسنل معادن زغال سنگ طبس است حسن ماسوری، مدیرکل راه آهن شرق در دیدار با مدیر عامل شرکت زغالسنگ پروده طبس با اشاره به رویکرد تازه وزارت راه و شهرسازی در راه اندازی قطارهای حومه ای گفت: این مدل حمل و نقلی جهت جابجایی پرسنل شاغل […]

0
(0)

قطار حومه ای راهکار مناسبی جهت جابجایی پرسنل معادن زغال سنگ طبس است

حسن ماسوری، مدیرکل راه آهن شرق در دیدار با مدیر عامل شرکت زغالسنگ پروده طبس با اشاره به رویکرد تازه وزارت راه و شهرسازی در راه اندازی قطارهای حومه ای گفت: این مدل حمل و نقلی جهت جابجایی پرسنل شاغل در معادن زغال سنگ طبس راهکار مناسبی است.

وی در این دیدار با تاکید بر نگاه ملی به توسعه زیرساخت های کلان منطقه گفت: تقویت حمل و نقل ریلی به دلیل رویکرد ریل محور در حمل بار در دستور کار قرار گرفته است که در این راستا دو خطه کردن محور بافق – تربت حیدریه مصوب شده که در صورت واگذاری اعتبار لازم، عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی ادامه داد: با اجرای این پروژه بسیاری از مشکلات کنونی ما در منطقه نظیر بلاک های بحرانی، ماسه گیر و گلوگاه ها مرتفع خواهد شد.
مدیرکل راه آهن شرق با تاکید بر تقویت شرایط بارگیری زغالسنگ گفت: نصب قیف دوم بارگیری، احداث سکوی بارگیری غیرمکانیزه و استفاده از ظرفیت های معادن خصوصی می تواند در کوتاه مدت راهکارهای مناسبی جهت افزایش میزان حمل بار با راه آهن باشد.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1581

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.