• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

مراسم گرامي داشت بازنشستگان راه آهن برگزار شد

  • کد خبر : 3810
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
مراسم گرامي داشت بازنشستگان راه آهن برگزار شد

0 (0) به گزارش روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران، سعيد محمدزاده مديرعامل راه آهن در اين مراسم اظهار داشت: عزيزاني كه به افتخار بازنشستگي نائل آمدند با جان و دل براي ارتقا شركت راه آهن تلاش كرده و اين مسئوليت سنگين را بر دوش ما نهادند و ما نه تنها بايد قدردان زحمات […]

0
(0)

به گزارش روابط عمومي راه آهن جمهوري اسلامي ايران، سعيد محمدزاده مديرعامل راه آهن در اين مراسم اظهار داشت: عزيزاني كه به افتخار بازنشستگي نائل آمدند با جان و دل براي ارتقا شركت راه آهن تلاش كرده و اين مسئوليت سنگين را بر دوش ما نهادند و ما نه تنها بايد قدردان زحمات آنان بلكه بايستي پاسدار زحمات آنها نيز باشيم كه شبانه روز تلاش كرده و از خانواده و آسايش خود گذاشتند تا راه آهن بتواند خدمات خوب و مناسبي به مردم عزيز ارائه دهد.
وي ادامه داد: اميدوارم امروز و آغاز بازنشستگي، شروع خوب و پر رونقي در زندگي عزيزان بازنشسته راه آهني باشد و ما نيز با استفاده از تجارب ارزشمند آنان، در ارايه خدمت، موفق و سربلند باشيم.
محمدرضا نصرت نظامي معاون توسعه مديريت و منابع راه آهن نيزدر اين مراسم گفت: بدون شك راه آهن شركتي است كه گستردگي آن به وسعت پهنه جغرافيايي كشور است و هر چند جنس كار ما از جنس سنگ و آهن است اما نتيجه زحمات همكاران، آسايش و آرامش و راحتي مردم است و اين افتخار بزرگي براي كاركنان شركت راه آهن است.
وي افزود: كساني كه ۳۰ سال قبل وارد شركت راه آهن شدند، در آن زمان وضعيت خطوط، كيفيت خدمات، ايستگاه ها، حمل بار و … بسيار نازلتر از چيزي بود كه اكنون وجود دارد و رساندن راه آهن به اين نقطه، مرهون زحمات همين همكاراني است كه امروز به مقام بازنشستگي رسيده اند.
معاون توسعه مديريت و منابع راه آهن تعداد كاركنان شركت را حدود ۹۲۰۰ نفر ذكر كرد و گفت: ميانگين سني كاركنان ۴۱ سال و متوسط تجربه آنها ۱۶ سال است كه اين موضوع نشان دهنده نيروي انساني جوان و در عين حال باتجربه راه آهن است كه بزرگترين سرمايه شركت به حساب مي آيد.
وي يكي از موضوعات اين دوران را، بحران ميانسالي ذكر كرد و ادامه داد: انسان وقتي گذشته را مرور مي كند احساس مي كند به خواسته هاي خود دست نيافته و اين امر باعث سرخوردگي و خشم و عصبانيت مي شود.
نصرت نظامي با بيان اينكه خشم، يك حس و عصبانيت، يك رفتار است افزود: قدرت پذيرش اختلافها، درك تفاوت ها و پذيرفتن سختي هاي زندگي از جمله عواملي است كه باعث كاهش خشم مي شود.
وي با اشاره به اين موضوع كه در دوران ميانسالي افزايش خشم و نحوه برخورد با آن از موضوعاتي است كه بايد به درستي آنرا مديريت كرد به ارائه راهكارهايي درباره كنترل عصبانيت پرداخت.
نصرت نظامي با قدرداني از زحمات همكاراني كه در سال جاري به بازنشسنگي رسيده اند از صبوري و همراهي خانواده هاي آنان نيز در طول دوران خدمت تشكر كرد.
در اين مراسم از چند همكار بازنشسته به نمايندگي از۲۲۳ بازنشسته سال جاري راه آهن، قدرداني شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3810

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.