• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

واگن های فرسوده اجازه تردد در شبکه ریلی ندارند

  • کد خبر : 6733
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
واگن های فرسوده اجازه تردد در شبکه ریلی ندارند

0 (0) سعید محمد زاده روز جمعه در حاشیه ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل ونقل ریلی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: واگن های با عمر بیش از 30 سال باید از ناوگان ریلی خارج و یا اینکه با بازسازی کامل امنیت تردد انها در شبکه تامین شود. معاون وزیر راه و شهرسازی […]

0
(0)

سعید محمد زاده روز جمعه در حاشیه ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل ونقل ریلی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: واگن های با عمر بیش از 30 سال باید از ناوگان ریلی خارج و یا اینکه با بازسازی کامل امنیت تردد انها در شبکه تامین شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: راه آهن طبق دستور العملی در سال 94 به شرکت های ریلی مسافری اعلام کرده به تدریج ناوگان فرسوده خود را از رده خارج کنند و تنها واگن هایی اجازه سیر در شبکه را خواهند داشت که امنیت داشته باشند .
محمدزاده در ادامه با اشاره به مزیت های سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل ریلی گفت: راه آهن با ارائه بسته های مناسب از هرگونه سرمایه گذاری در بخش های مختلف حمل ونقل ریلی حمایت می کند و در برنامه ششم توسعه نیز دولت تدبیر و امید از این سرمایه گذاری ها در این بخش حمایت خواهد کرد.
مدیر عامل راه آهن اظهار داشت : در این برنامه راه آهن مشمول قانون توسعه گردشگری شده و سرمایه گذاران در این زمینه از پرداخت عوارض از جمله حق دسترسی معاف خواهند بود .
ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع و خدمات وابسته با حضور 90 شرکت خارجی و 200 شرکت ایرانی در حوزه صنعت حمل ونقل ریلی کشور که از 29 خردادماه سال جاری آغاز بکار کرد امروز به کار خود پایان می دهد.
در این نمایشگاه 90 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، چین، روسیه، لتونی، اسپانیا، ترکیه، جمهوری چک و اتریش آخرین دستاوردهای خود در بخش های تولید واگن های مسافری ، باری ، لوکوموتیو و قطعات مختلف صنعت حمل ونقل ریلی و تجهیزات الکترونیک خطوط ریلی را به نمایش گذاشته اند.
« توجه به توسعه حمل ‌و نقل ترکیبی و لجستیک » از رویکردهای اصلی ششمین نمایشگاه بین المللی ریلی اعلام شده تا طبق سند جدید، استراتژی حمل‌و نقل لجستیک و حمل‌ و نقل ترکیبی چند وجهی در مدل‌های مختلف آن در ایران به توسعه دست پیدا کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.