• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

گردشگرانی از ۱۱ كشور جهان، به ايران می‌آيند

  • کد خبر : 244
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

0 (0) علی كاظمی منش خبر داد: گردشگرانی از ۱۱ كشور جهان، اول مهرماه با قطار گردشگری به ايران می‌آيند قطار گردشگري گرگان-اسكله تركمن مديركل برنامه ريزي و نظارت بر خدمات مسافري راه آهن خبر از ورود قطار گردشگري بين المللي با حضور ۵۹ توريست و از ۱۱ كشور جهان در روز اول مهرماه داد. […]

0
(0)

علی كاظمی منش خبر داد:
گردشگرانی از ۱۱ كشور جهان، اول مهرماه با قطار گردشگری به ايران می‌آيند

قطار گردشگري گرگان-اسكله تركمن مديركل برنامه ريزي و نظارت بر خدمات مسافري راه آهن خبر از ورود قطار گردشگري بين المللي با حضور ۵۹ توريست و از ۱۱ كشور جهان در روز اول مهرماه داد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، علی كاظمی منش، مدیر كل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری با اعلام این خبر گفت: این قطار روز ۲۴ شهریور(۱۵ سپتامبر) از تاشكند ازبكستان حركت كرده است و بعد از عبور از شهرهای سمرقند، بخارا و عشق آباد در روز اول مهرماه از مرز سرخس وارد ایران می شود.

وی ادامه داد: این قطار دارای گردشگرانی از ۱۱ كشور جهان می باشد و قرار است در مدت یك هفته با سفر به شهرهای یزد، اصفهان، شیراز، پاسارگاد ، سعادت شهر(پاسارگاد) و تهران از جاذبه های گردشگری كشورمان دیدار كنند.

وی با بیان اینكه قطار گردشگری بین المللی هزار و یكشب، بیست و یكمین قطاری است كه با هدف توسعه گردشگری ریلی بین المللی و استفاده از ظرفیت كریدورهای ریلی وارد كشورمان شده است، عنوان كرد: این قطار شامل ۵۹ مسافر از كشورهای الجزایر، آلمان، تركیه، سوئیس، استرالیا، انگلیس، هندوستان، فرانسه، بلژیك، اتریش، روسیه است كه بعد از یك هفته اقامت روز ۸ مهرماه (۳۰ سپتامبر) از طریق مرز هوایی كشورمان را ترك می كنند.

كاظمی منش در خاتمه اظهار داشت: با مطالعه و بررسی صورت گرفته در راه آهن در صدد هستیم بر توسعه گردشگری ریلی بین المللی بیفزائیم.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=244

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.