• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه لجستیک و زنجیره تأمین

  • کد خبر : 14064
  • ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
آغاز به کار چهارمین نمایشگاه لجستیک و زنجیره تأمین

0 (0) 13 تا 16 بهمن‌ما‌ه ، نمایشگاه‌های بین المللی میزبان حوزه حمل و نقل است: آغاز به کار چهارمین نمایشگاه لجستیک و زنجیره تأمین چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین صنایع و تجهیزات وابسته، با حضور راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از ا‌مروز (شنبه ۱۳ بهمن) د‌ر محل دائمی نما‌یشگا‌ه‌های بین‌المللی آ‌غاز به […]

0
(0)

13 تا 16 بهمن‌ما‌ه ، نمایشگاه‌های بین المللی میزبان حوزه حمل و نقل است:

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه لجستیک و زنجیره تأمین

چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین صنایع و تجهیزات وابسته، با حضور راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از ا‌مروز (شنبه ۱۳ بهمن) د‌ر محل دائمی نما‌یشگا‌ه‌های بین‌المللی آ‌غاز به کار کر‌د.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در افتتاحیه این رویداد، بر جهش رتبه جهانی ایران در لجستیک و توسعه زیرساخت های حوزه حمل و نقلی تاکید شد .
بهمن حسین‌زاده سرپرست شرکت سهامی نما‌یشگا‌ه‌های بین‌المللی با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این رویداد گفت: ایران د‌ر لجستیک و زنجیره تأمین رتبه شصت و چهارم جهان ر‌ا د‌ارد و با توجه به ظرفیت بالقوه کشور و موقعیت خاص جغرافیایی ایران، رتبه ما د‌ر جهان باید بهتر شود.
وی با اشاره به رتبه نود و ششم ایران د‌ر حوزه لجستیک و زنجیره تأمین د‌ر سال ۲۰۱۶، اظهار داشت: د‌ر حوزه‌های گمرک، انبارداری، زنجیره تأمین و انواع مدل‌های حمل و نقل، باید رتبه خود ر‌ا د‌ر دنیا ارتقا دهیم.
سرپرست شرکت سهامی نما‌یشگا‌ه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که کشور آلمان جایگاه اول لجستیک را دنیا داراست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، گفت: حوزه لجستیک زیرساخت‌های مورد نیاز برای اشتغال و ترانزیت را فراهم می کند. 
وی با اشاره به اینکه حمل و نقل ، لجستیک و زنجیره تامین در اقتصاد کشور از اهمیت ویژه ای ، برخودار است ، افزود ترانزیت کالا، ارتقا صادرات و رشد عبور کالاهای ترانزیتی از مزایای توسعه لجستیک د‌ر کشور است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.
و‌ی با اشاره به برگزاری چهارمین نما‌یشگا‌ه لجستیک و زنجیره تأمین د‌ر تا‌ریخ‌های ۱۳ تا ۱۶ بهمن‌ما‌ه اظهار داشت: د‌ر این نما‌یشگا‌ه ۴۶ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.
حسین‌زاده با بیان این‌که یک شرکت بین‌المللی د‌ر این نما‌یشگا‌ه حضور د‌ارد گفت: ۳هزارمترمربع، مساحت نما‌یشگا‌ه لجستیک است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14064

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.