• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

آغاز تورهای گردشگری ویژه دانش آموزان استان تهران

  • کد خبر : 14270
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
آغاز تورهای گردشگری ویژه دانش آموزان استان تهران

0 (0) همزمان دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود: آغاز تورهای گردشگری ویژه دانش آموزان استان تهران همزمان با ایران دهه فجر، تورهای دانش آموزی بازدید از ایستگاه تهران و آشنایی آینده‌سازان ایران با تاریخچه راه آهن برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، اداره کل برنامه ریزی […]

0
(0)

همزمان دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود:

آغاز تورهای گردشگری ویژه دانش آموزان استان تهران

همزمان با ایران دهه فجر، تورهای دانش آموزی بازدید از ایستگاه تهران و آشنایی آینده‌سازان ایران با تاریخچه راه آهن برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری با اعلام این خبر افزود: همزمان با فرارسیدن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، تورهای ویژه دانش آموزی بازدید از ایستگاه تهران از هفته آینده (۲۳ بهمن۹۷) برگزار می‌شود.
برپایه این گزارش در این تور نیم روزه، دانش آموزان علاوه بر بازدید از ایستگاه تهران و سکوهای اعزام قطارها با خطوط اصلی و لکوموتیوها آشنا و برای شناخت تاریخچه راه آهن از قطارهای تشریفات و سلطنتی نیز بازدید خواهند داشت.
گفتنی است، یکی از اهداف برگزاری این دوره، آشنایی دانش آموزان با حمل و نقل ریلی به عنوان نماد حمل و نقل ایمن و دوستدار طبیعت است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=14270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.