• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

آغاز توسعه ایستگاه ساقه قم برای بهبود تردد قطارها

  • کد خبر : 11903
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
آغاز توسعه ایستگاه ساقه قم برای بهبود تردد قطارها

0 (0) مدیرکل راه آهن قم خبر داد: آغاز توسعه ایستگاه 5 بلاکه ساقه قم برای بهبود تردد قطارها عملیات توسعه ایستگاه ساقه قم برای بهبود حرکت قطارها در این منطقه به زودی آغاز می‌شود. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محسن اعتماد مدیرکل راه آهن قم با بیان این خبر گفت: […]

0
(0)
مدیرکل راه آهن قم خبر داد:
آغاز توسعه ایستگاه 5 بلاکه ساقه قم برای بهبود تردد قطارها
عملیات توسعه ایستگاه ساقه قم برای بهبود حرکت قطارها در این منطقه به زودی آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محسن اعتماد مدیرکل راه آهن قم با بیان این خبر گفت: این ایستگاه شامل ۵ بلاک است و با توسعه آن تردد قطارها در این مسیر تسهیل خواهد شد.
وی یادآور شد: با توسعه فاز یک ایستگاه ساقه که در کمیته فنی ایستگاه‌های راه آهن مصوب شده، سیستم علائم الکتریکی این ایستگاه نیز ارتقاء و سطح ایمنی، افزایش می‌یابد تا تردد قطارها با ایمنی بیشتر انجام شود.
او اضافه کرد: هم اکنون فعالیت زیرسازی این پروژه در حال انجام است و یک ماه دیگر به اتمام خواهد رسیدتا عملیات روسازی شروع شود.
محسن اعتماد خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این خط فرعی، سالانه یک میلیون تن بار به روی ریل منتقل و تحول عظیمی در جابجایی بار و تردد قطارها پدید خواهد آمد.
وی در حاشیه بازدید میدانی مدیرکل خط و سازه های فنی از راه آهن قم، افزود: این ایستگاه از یک سو در امتداد محور جنوب قرار دارد و از سمت دیگر به ایستگاه های راه آهن محمدیه، گارمانوری، قم و خط فرعی سیلو متصل است.

مدیرکل راه آهن قم توضیح داد: در بازدید مدیرکل خط و سازه های فنی، پروژه اتصال خط فرعی گمرک به شبکه ریلی مورد بررسی قرار گرفت و بر تسریع در عملیات احداث خط فرعی گمرک استان قم به ایستگاه گار مانوری تاکید شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11903

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.