• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

آغاز عملیات اجرایی سیلوی 6 هزار تنی بارگیری غلات در ایستگاه راه آهن گرگان

  • کد خبر : 1110
  • ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
آغاز عملیات اجرایی سیلوی 6 هزار تنی بارگیری غلات در ایستگاه راه آهن گرگان

0 (0) استاندار گلستان در مراسم آغاز عملیات اجرایی سیلوی 6 هزار تنی بارگیری غلات در ایستگاه راه آهن گرگان نگاه اصلی ما در گلستان جذب سرمایه گذاری است استاندار گلستان در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث سیلوی 6 هزار تنی بارگیری غلات در ایستگاه راه آهن گرگان با سرمایه گذاری 8 میلیارد تومانی بخش […]

0
(0)

استاندار گلستان در مراسم آغاز عملیات اجرایی سیلوی 6 هزار تنی بارگیری غلات در ایستگاه راه آهن گرگان
نگاه اصلی ما در گلستان جذب سرمایه گذاری است
استاندار گلستان در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث سیلوی 6 هزار تنی بارگیری غلات در ایستگاه راه آهن گرگان با سرمایه گذاری 8 میلیارد تومانی بخش خصوصی، اظهار کرد: نگاه اصلی ما در گلستان جذب سرمایه گذاری است و بطور جدی از حضور سرمایه گذاران در استان استقبال می کنیم.
دکتر سید مناف هاشمی صبح امروز (14 آبان) در مراسم کلنگ زنی سیلوی 6 هزار تنی غلات در ایستگاه راه آهن گرگان، اظهار کرد: ظرفیت های کشاورزی استان گلستان به گونه ای است که بهره برداری از این سیلو می تواند نقشی تاثیر گذار داشته باشد.
وی با اشاره به کریدور ریلی ترانزیتی ایران ـ ترکمنستان ـ قزاقستان، تصریح کرد: این سیلو قابلیت تخلیه و بارگیری از واگن ها را دارد و می تواند زیرساختی برای توسعه ترانزیتی غلات باشد.
استاندار گلستان یادآور شد: ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری در زمینه های مختلف خصوصا مباحث ترانزیتی و غلات با توجه به ظرفیت های منطقه هم می تواند سود آنها را تامین نماید و هم برای توسعه استان ارزشمند است.
لازم به ذکر است عملیات اجرایی احداث سیلوی 6 هزار تنی بارگیری غلات در ایستگاه راه آهن گرگان در حالی آغاز شد که این سیلو ظرفیت بارگیری 6 هزار تن در روز را داراست و پس از بهره برداری اشتغال 35 نفر بطور مستقیم و 200 نفر بطور غیرمستقیم را تامین خواهد کرد.
گفتنی است این سیلو قابلیت بارگیری و تخلیه از کامیون های سنگین و واگن های قطار را دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1110

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.