• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن کرمان – سیرجان

  • کد خبر : 3013
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن کرمان – سیرجان

0 (0) آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن کرمان – سیرجان با حضور رییس جمهور، عملیات اجرایی پروژه راه آهن کرمان – سیرجان آغاز شد. بر اساس این گزارش، مهندس مازیار یزدانی، معاون فنی و زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن کرمان – سیرجان گفت: هم اکنون […]

0
(0)

آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن کرمان – سیرجان

با حضور رییس جمهور، عملیات اجرایی پروژه راه آهن کرمان – سیرجان آغاز شد.

بر اساس این گزارش، مهندس مازیار یزدانی، معاون فنی و زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه راه آهن کرمان – سیرجان گفت: هم اکنون شاهد هستیم در کلیه مسیرهای راه آهنی کشور، کارگاه های راه آهنی تعبیه شده است و امیدواریم در سال جاری تغییرات اساسی را در مسیرهای ریلی کشور شاهد باشیم.

وی با اشاره به پروژه راه آهنی کرمان – سیرجان اظهار کرد: این پروژه با مشارکت دولت و بخش خصوصی و با سرمایه گذاری ۱۳ هزار میلیارد ریال، صورت می گیرد که در حوزه راه آهن، این نوع مشارکت برای اولین بار در کشور اتفاق افتاده است.

معاون فنی و زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، طول این خط ریلی را ۲۵۶ کیلومتر عنوان و اظهار کرد: این خط ارتباط بین بندعباس – کرمان – زاهدان را صورت خواهد داد که برای ۹۰۰ نفر، اشتغال پایدار بهمراه خواهد داشت.

یزدانی با بیان اینکه ۳۰۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم در این پروژه خواهیم داشت افزود: پیش بینی شده است جابجایی ۲۰ میلیون تن بار، از این مسیر ریلی صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: سعی می کنیم تمامی پروژه های راه آهنی که در این دولت آغاز شده است، تا پایان این دولت به بهره برداری برسد.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3013

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.