• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

آغاز عملیات بارگیری و حمل تراورس بتنی از راه آهن شمالشرق (۱)

  • کد خبر : 27984
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
آغاز عملیات بارگیری و حمل تراورس بتنی از راه آهن شمالشرق (۱)
عمیات بارگیری وحمل تراورس بتنی از مبدا ایستگاه شاهرود به مقصد راه آهن همدان آغاز شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از بسیج ، فرشاد زادخور اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف راه آهن در جذب وحمل بار تلاش می‌کنیم ودر همین راستا عملیات بارگیری و حمل تراورس بتنی از مبدا ایستگاه راه آهن شاهرود به مقصد راه اهن همدان آغاز شد.

زاد خور افزود: با توجه مزیت‌های حمل ونقل بار از طریق ریل و همجواری شرکت تولید تراورس بتنی با ایستگاه راه آهن شاهرود عملیات بارگیری تعداد ۱۲ واگن تراورس بتنی انجام وطبق برنامه‌ی زمان بندی شده از طریق خطوط ریلی به مقصد همدان اعزام خواهد شد. این بارگیری آغاز عملیات حمل یکصدهزار تن تراورس بتنی تولیدی کارخانه c.b.g به منظور احداث محور ریلی همدان_سنندج می‌باشد و پیش بینی می‌شود عملیات حمل این محموله ظرف مدت ده ماه با اختصاص ۴۸ دستگاه واگن لبه کوتاه در مسیر ۷۳۰ کیلومتری شاهرود- همدان انجام شده و به اتمام برسد.

وی گفت: محور ریلی تهران-مشهد دارای بیشترین ترافیک قطار‌های مسافری بوده و با تلاش شبانه روزی پرسنل این اداره کل تردد قطار‌ها به نحو احسن انجام می‌شود، اما این مهم باعث غفلت از حمل بار توسط ریل نبوده و با مدیریت سیر قطار‌ها عملیات بارگیری، تخلیه وحمل انواع محموله‌های باری نیز بطور همزمان در این مسیر در حال انجام است وامید واریم با تلاش بیش از پیش ضمن ارائه خدمت رسانی به مشتریان در راه اهداف شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثری را برداریم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27984

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.