• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

آغاز فعالیت تورگردشگری ایستگاه راه آهن تهران ازامروز

  • کد خبر : 4124
  • ۰۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
آغاز فعالیت تورگردشگری ایستگاه راه آهن تهران ازامروز

0 (0) به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، علی کاظمی منش افزود: از امروز شنبه ( 4 فروردین ) در تور ویژه راه‌آهن، ایستگاه تهران به عنوان برگی از تاریخ راه آهن سراسری به علاقمندان معرفی می‌شود. وی بیان کرد: ایستگاه تهران در واقع یک موزه روباز تاریخ معاصر […]

0
(0)

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، علی کاظمی منش افزود: از امروز شنبه ( 4 فروردین ) در تور ویژه راه‌آهن، ایستگاه تهران به عنوان برگی از تاریخ راه آهن سراسری به علاقمندان معرفی می‌شود.
وی بیان کرد: ایستگاه تهران در واقع یک موزه روباز تاریخ معاصر به حساب می آید که از نگاه مسافران قطارها نیازمند همراهی با کارشناس راه آهن برای معرفی بخش های مختلف آن به گردشگران است.
این مقام مسئول در شرکت راهآهن یادآورشد: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاع در خصوص چگونگی خرید بلیت و اطلاعات بیشتر با سامانه صدای مسافر راه آهن با شماره 0214159 تماس بگیرند.
کاظمی منش همچنین از راه اندازی قطار گردشگری راه ابریشم در مسیر تهران – بیابانک از 9 فروردین 97خبر داد و گفت: گردشگران با قطار از ایستگاه تهران حرکت و بعد از پیاده شدن در ایستگاه ده نمک در حاشیه کویر از کاروانسرای دوران صفویه و روستای باستانی و کمپ کویری بیابانک بازدید و از پذیرایی محلی و برنامه های تفریحی برنامه ‌ریزی شده شامل آفرود سواری و پیاده روی کویری استفاده می کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4124

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.