• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

آغاز مسافرگیری قطار همدان ـ تهران از اول دی‌ماه

  • کد خبر : 1650
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲

0 (0) استاندار همدان خبر داد آغاز مسافرگیری قطار همدان ـ تهران از اول دی‌ماه خبرگزاری فارس: آغاز مسافرگیری قطار همدان ـ تهران از اول دی‌ماه استاندار همدان با بیان اینکه پرواز همدان ـ تهران هر روز انجام می شود، گفت: فعالیت قطار همدان- تهران از اویل دی‌ماه آغاز خواهد شد. به گزارش خبرگزاری فارس […]

0
(0)

استاندار همدان خبر داد
آغاز مسافرگیری قطار همدان ـ تهران از اول دی‌ماه
خبرگزاری فارس: آغاز مسافرگیری قطار همدان ـ تهران از اول دی‌ماه
استاندار همدان با بیان اینکه پرواز همدان ـ تهران هر روز انجام می شود، گفت: فعالیت قطار همدان- تهران از اویل دی‌ماه آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدناصر نیکبخت امشب در جلسه بررسی مشکلات اجرای پروژه کاداستر(حدنگاری) با اشاره به اینکه قطار مسیر همدان تا تهران به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود، گفت: تا پایان آذرماه خط آهن همدان- تهران آماده خواهد شد و در اوایل دی‌ماه قطار همدان- تهران مسافرگیری خود را آغاز خواهد کرد.

وی گفت: با رئیس سازمان هواپیمایی کشور همراه با نمایندگان استان جلسه برگزار و قرار شد هر روز در طول هفته پرواز به تهران برقرار و دو روز در هفته نیز دو پرواز صورت پذیرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه استفاده از هواپیما برای مأموریت‌های تهران به نفع استان خواهد بود، افزود: برای برقراری این پروازها تلاش بسیاری انجام شده است.

نیکبخت در ادامه با بیان اینکه با اجرای کاداستر اراضی مردم کمتر آسیب می‌بیند، تصریح کرد: اراضی که قابلیت سوءاستفاده دارد اراضی دولتی و بیت‌المال است که دست ما قرار دارد و باید از آن حفاظت کنیم.

وی با اشاره به اینکه 40 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و اگر اراضی دولتی و منابع طبیعی سند نداشته باشند، ظلم کرده و خلاف کردیم، ادامه داد: زمین‌های منابع طبیعی وجود دارد که به آن‌ها تعرض کرده و ما هنوز به آن نپرداختیم.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.