• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

آماده باش کامل شرکت راه‌‌آهن بصورت 24 ساعته

  • کد خبر : 15642
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
آماده باش کامل شرکت راه‌‌آهن بصورت 24 ساعته

0 (0) عاشوری قائم مقام راه آهن ج.ا.ا خبرداد:  آماده باش کامل شرکت راه‌‌آهن بصورت 24 ساعته  ستادهای مدیریت به صورت 24 ساعته در حال رصد و ارائه خدمات هستند.   حسین عاشوری در گفت‌و گو با تین‌نیوز با اعلام این که شرکت راه‌آهن در تمام استان‌هایی که دچار سیل شده‌اند یا احتمال وقوع سیل […]

0
(0)

عاشوری قائم مقام راه آهن ج.ا.ا خبرداد:

 آماده باش کامل شرکت راه‌‌آهن بصورت 24

ساعته 

ستادهای مدیریت به صورت 24 ساعته در حال رصد و ارائه خدمات هستند.

 

حسین عاشوری در گفت‌و گو با تین‌نیوز با اعلام این که شرکت راه‌آهن در تمام استان‌هایی که دچار سیل شده‌اند یا احتمال وقوع سیل در آن‌ها وجود دارد، در حالت آماده باش قرار دارند، گفت: ستادهای مدیریت به صورت 24 ساعته در حال رصد و ارائه خدمات هستند.

وی در خصوص تمهیدات این شرکت برای مقابله با سیل پیش آمده در استان‌های مختلف نیز توضیح داد: با توجه به این که از ماه‌های گذشته و برای ساماندهی سفرهای نوروزی ستاد نوروزی در شرکت راه‌آهن تشکیل شده و این ستاد از 24 اسفند برنامه‌های روزانه داشته است، آمادگی لازم در مجموعه راه‌آهن وجود داشت.

این عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن در خصوص اقدامات این شرکت در استان سیل زده گلستان نیز گفت: شرکت راه‌آهن تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات و همکاری با ستاد بحران به کار گرفت. با توجه حجم سیل و بارندگی، نیاز به این بود که جریان آب به سایر مناطق گسیل شود، در دو مرحله خطوط راه‌آهن برش داده شد، تا میزان آبگرفتگی شهرها به خصوص آق‌قلا کاهش پیدا کند.

 عاشوری با اشاره به این که هنوز میزان خسارات وارده به خطوط ریلی مشخص نیست و بررسی‌ها در این خصوص در حال انجام است، توضیح داد: در مسیرهای ریلی استان گلستان 6 نقطه به سمت اینچه‌برون قطع شده است که با فرونشست آب به سرعت می‌توان دوباره آن‌ها را به شبکه وصل و بهره‌برداری کرد.

عاشوری در خصوص اقدامات پیشگرانه راه‌آهن در سایر استان‌های که امکان سیل در آن‌ها قوت گرفته است، توضیح داد: در استان‌های مختلف پیش‌بینی بارش‌های سیل‌آسا شده است، به همین دلیل اقدامات پیشگرانه آغاز شده است، آب‌راه‌ها پاکسازی شده‌ تا موانع سرراه آب‌ها به حداقل برسند. همچنین وسایل و تجیهزات امداد و نجات در بسیاری این شهرهای تامین شده‌ و راه‌آهن با تمام توان در حال اقدامات پیشگرانه است تا در صورت وقوع سیل، بیش‌ترین خدمات را در اسرع وقت انجام دهد.

به گفته قائم مقام راه‌آهن شیفت های 24 ساعته در ستادهای راه‌آهن در اکثر استان‌ها دایر هستند، تا تمام مدت با سرعت مسیرها رصد و اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15642

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.