• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

آمادگی کامل همه مناطق راه آهن در رویارویی با شرایط جوی پیش رو

  • کد خبر : 15802
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
آمادگی کامل همه مناطق راه آهن در رویارویی با شرایط جوی پیش رو

0 (0) مدیر عامل راه آهن در بازدید سرزده از ایستگاه راه آهن تهران تاکید کرد؛  آمادگی کامل همه مناطق راه آهن در رویارویی با شرایط جوی پیش رو مدیرعامل راه آهن صبح امروز ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ در بازدیدی سرزده از ستاد نوروزی و ایستگاه راه آهن تهران بر اعلام آمادگی کلیه مناطق راه آهن با توجه […]

0
(0)

مدیر عامل راه آهن در بازدید سرزده از ایستگاه راه آهن تهران تاکید کرد؛ 

آمادگی کامل همه مناطق راه آهن در رویارویی با شرایط جوی پیش رو

مدیرعامل راه آهن صبح امروز ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ در بازدیدی سرزده از ستاد نوروزی و ایستگاه راه آهن تهران بر اعلام آمادگی کلیه مناطق راه آهن با توجه به شرایط جوی پیش رو تاکید کرد. 
در این بازدید سعید رسولی مدیر عامل راه آهن با برقراری ارتباط از طریق ویدئو کنفرانس با مدیران مناطق کشور ضمن تاکید بر اتخاذ تدابیر لازم از سوی مدیران در شرایط جوی موجود در کشور گفت: مدیران کلیه مناطق با توجه به شرایط جوی پیشرو بایستی آمادگی کامل به منظور ارتقا خدمت رسانی بهتر و با کیفیت به مسافران را داشته باشند.
وی افزود: همچنین متولیان ضمن در نظر گرفتن تمام الزامات لازم برای سیر ایمن قطارها باید زمینه ارایه امکانات و دسترسی لازم به مسافران در صورت رویارویی با شرایط بحرانی را مهیا کنند.
مدیرعامل راه آهن همچنین از مدیران کل راه آهن مناطق همجوار شهرهای سیل زده و بحرانی خواست تا در خصوص اقامت و جابجایی مسافرین همکاری لازم را داشته باشند.
رسولی به مدیران مناطق تاکید کرد تا علاوه بر ایفای تعهدات خود به نحو احسن، نهایت همکاری با سایر نهادها به منظور مدیریت شرایط بحران را داشته باشند.
مدیرعامل راه آهن همچنین به مدیران ستاد تصریح کرد : وظیفه مدیران ستاد پشتیبانی کامل از مناطق راه آهن به خصوص مناطق همجوار شهرهای سیل زده است و باید از آمادگی کامل برای مهیا کردن امکانات مورد نیاز مناطق برخوردار باشند.
گفتنی است در این بازدید مدیرعامل راه آهن ضمن بررسی نحوه ارائه خدمات مسافری و باری ایستگاه راه آهن تهران از زحمات همکاران زحمتکش راه آهن که در ایام نوروز مشغول خدمت رسانی به مردم هستند ، قدردانی و به آنان خدا قوت گفت. 
۹۸/۰۱/۱۱

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.