• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

آمادگی کامل کمیته مدیریت بحران اداره کل راه آهن خراسان در مواجهه با خطرات احتمالی

  • کد خبر : 15707
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
آمادگی کامل کمیته مدیریت بحران اداره کل راه آهن خراسان در مواجهه با خطرات احتمالی

0 (0) آمادگی کامل کمیته مدیریت بحران اداره کل راه آهن خراسان در مواجهه با خطرات احتمالی با توجه به بارندگی های اخیر و در پی وقوع حوادث ناشی از جاری شدن سیل در کشور جلسه ای با حضور اعضای کمیته مدیریت بحران و ارتقاء ایمنی در اداره کل راه آهن خراسان برگزار شد. به […]

0
(0)

آمادگی کامل کمیته مدیریت بحران اداره کل راه آهن خراسان در مواجهه با خطرات احتمالی

با توجه به بارندگی های اخیر و در پی وقوع حوادث ناشی از جاری شدن سیل در کشور جلسه ای با حضور اعضای کمیته مدیریت بحران و ارتقاء ایمنی در اداره کل راه آهن خراسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن خراسان، مدیرکل راه آهن خراسان گفت: این جلسه به منظور ارزیابی عملکرد واحدهای مختلف در بارندگی های گذشته، رفع موانع و مشکلات احتمالی و در راستای آمادگی کامل و اقدامات پیشگیرانه این اداره کل در مواجهه با بارشهای پیش رو تشکیل شد.

محمدهادی ضیایی مهر افزود: هدف از تشکیل جلسات کمیته مدیریت بحران، ارتباط مستمر و نظارت دقیق بر عملکرد واحدهای مختلف جهت انجام امور محوله و اتخاذ برنامه ریزی ها از یک سو و نظارت و ارتقاء ایمنی در حوزه ریلی از سوی دیگر می باشد.

در این جلسه مدیر کل راه آهن خراسان برآمادگی کامل و شبانه روزی تمامی واحدهای مختلف در این ایام و انسجام درون و برون سازمانی در راستای ارتقای فرهنگ پیشگیری و مقابله با بحران تاکید نمود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15707

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.