• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

اتصال شهرستان سراب به شبکه ریلی قطار در سال 97

  • کد خبر : 3579
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
اتصال شهرستان سراب به شبکه ریلی قطار در سال 97

0 (0) خدا بخش استاندار آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ با بیان اینکه احداث خط آهن بستان آباد به سراب در کانون بودجه سال 97 آمده است گفت:انتظار داریم هرچه سریعتر آگهی انتخاب پیمانکار چاپ تا پیمانکار انتخاب و عملیات اجرایی اتصال شهرستان سراب شبکه ریلی […]

0
(0)

خدا بخش استاندار آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ با بیان اینکه احداث خط آهن بستان آباد به سراب در کانون بودجه سال 97 آمده است گفت:انتظار داریم هرچه سریعتر آگهی انتخاب پیمانکار چاپ تا پیمانکار انتخاب و عملیات اجرایی اتصال شهرستان سراب شبکه ریلی در سال 97 شروع شود.
وی علت اصلی اتصال شهرسراب به شبکه ریلی با توجه به ظرفیت های آن شهرستان و وجود نفلین سینت و حجم بالای بار و ترافیک در این مسیر عنوان کرد.
وی افزود:قرار است در بلند مدت سالیانه بیش از یک میلیون تن بار از این منطقه توسط خط ریلی احداثی جابجا شود.
استاندار گفت: پروژه به سه قطعه تقسیم شده که قطعه اول در بوجه سال 97 پیش بینی شده و ادامه محور به سمت اردبیل خواهد بود.
استاندار آذربایجان شرقی در سفر چهارم بازدید از پروژه خط آهن میانه –بستان آباد با اهمیت خواندن این پروژه ،گفت:روند پروژه طبق قول های داده شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در حال اجراست ولی بعلت بارش های اخیر و وجود معارض در این پروژه زمانبر بودن پروژه را شاهد بودیم.
خدابخش گفت:تکمیل ریل گذاری تا ایستگاه بستان آباد در فروردین سال 97 خواهد بود و تا خرداد سال آینده شاهد افتتاح پروژه تا بستان آباد خواهیم بود.
وی ادامه داد :مشکل اعتباری در این پروژه وجود ندارد و اختصاص به جای صد در صد 110 درصد بوده است.
وی به اهمیت پروژه در توسعه و آبادانی شهرستان بستان آباد نیز اشاره کرد و افزود: با افتتاح این پروژه شاهدایجاد بندر لجستیک و بارانداز در شهرستان بستان آباد خواهیم بود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3579

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.