• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

اتصال ٥ مركز استان به شبكه ريلى؛ امسال

  • کد خبر : 1709
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
اتصال ٥ مركز استان به شبكه ريلى؛ امسال

0 (0) به گزارش صباایران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عباس آخوندي که پس از جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي افزود: خوشبختانه اين طرح ها 90 درصد پيشرفت داشته اند و انشاءالله همه آنها امسال به بهره برداري می رسد و زير بار مي روند. وي افزود: طبق اين برنامه کارهاي کرمانشاه به اتمام […]

0
(0)

به گزارش صباایران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عباس آخوندي که پس از جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي افزود: خوشبختانه اين طرح ها 90 درصد پيشرفت داشته اند و انشاءالله همه آنها امسال به بهره برداري می رسد و زير بار مي روند.
وي افزود: طبق اين برنامه کارهاي کرمانشاه به اتمام رسيده و همدان نيز مورد بهره برداري قرار گرفته و کار اروميه، قزوين رشت و مسير جديد ميانه به بستان آباد و از آنجا به سمت تبريز هم در دست اجرا است.
وي با بيان اينکه امسال 516 کيلومتر ريل جديد افتتاح مي شود، افزود: با توجه به کارهايي که سال گذشته تمام شد اما به بهره برداري نرسيد امسال 919 کيلومتر راه آهن جديد مورد بهره برداري قرار مي گيرد.
آخوندي با بيان اينکه براي 6هزار و 800 واگن باري قرارداد همکاري با روس ها داريم که بخش اعظم اين واگن ها در ايران ساخته مي شود، افزود: براي سه سال آينده بخش عمده واگن سازي ايران مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت و همين الان هم فعال است.
وزير راه و شهرسازي گفت: براي حمل­ و نقل حومه اي قرارداد با شرکت مشترک ايران و کره اي داشتيم براي ساخت 540 واگن.
وي افزود: قرارداد خريد و ساخت واگن هاي جديد مسافري با آلمان ها، روس ها و کره اي ها را در دست اقدام داريم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1709

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.