• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اتمام اتصال انبارهای تولید فولاد خراسان به خطوط ریلی

  • کد خبر : 13953
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
اتمام اتصال انبارهای تولید فولاد خراسان به خطوط ریلی

0 (0) مدیرکل راه آهن خراسان از رشد ۷ برابری حمل بار خبر داد: اتمام اتصال انبارهای تولید فولاد خراسان به خطوط ریلی با همکاری های صورت گرفته از جانب راه آهن خراسان، پروژه اتصال انبارهای تولید مجتمع فولاد به خطوط ریلی به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمدهادی […]

0
(0)

مدیرکل راه آهن خراسان از رشد ۷ برابری حمل بار خبر داد:

اتمام اتصال انبارهای تولید فولاد خراسان به خطوط ریلی
با همکاری های صورت گرفته از جانب راه آهن خراسان، پروژه اتصال انبارهای تولید مجتمع فولاد به خطوط ریلی به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، محمدهادی ضیایی مهر مدیرکل راه آهن خراسان با بیان این خبر افزود: با هدف سهولت در بارگیری محصولات و همچنین کاهش هزینه های حمل و نقل ریلی، پروژه اتصال انبارهای تولید مجتمع فولاد به خطوط ریلی تعریف شده بود که با توجه به همکاری های صورت گرفته از جانب راه آهن خراسان، این پروژه به پایان رسید.
او همچنین خبر داد: با پیگیری های صورت گرفته و برگزاری جلسات با مدیران مجتمع و شرکت مالک واگن، محموله شمش آهن که تا پیش از این توسط جاده حمل می شد، در ایستگاه راه آهن فولاد خراسان جذب و به مقصد کاشان بارگیری و حمل شد.
وی ادامه داد: بر این پایه، ۴ هزارتن آهن آلات از ایستگاه فولاد خراسان جذب و بارگیری و به مقصد اداره کل راه آهن اصفهان حمل شد.
وی ادامه داد: بخش ابتدایی محموله جذب شده، ۵ هزار تن بوده و تا ۱۵ هزار تن نیز در بخش دوم افزایش می‌یابد.
به گفته ضیایی مهر، از ابتدای سال جاری تا کنون، ۹۳ هزار تن آهن آلات از مبدا مجتمع فولاد خراسان حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۷ برابری داشته است.
ضیایی مهر در خصوص حمل ریلی مواد اولیه مورد نیاز این مجتمع گفت: ۵۴۶ هزار تن گندله و سنگ آهن در ده ماهه سال ۹۷ حمل و در مجتمع فولاد خراسان تخلیه شده که عمدتا از مبادی معادن سنگان، گل گهر و چادرملو است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13953

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.