• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

احداث کارخانجات بزرگ تعمیرات دیزل در قم

  • کد خبر : 1618
  • ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
احداث کارخانجات بزرگ تعمیرات دیزل در قم

0 (0) ‍ مدیر کل راه آهن قم: احداث کارخانجات بزرگ تعمیرات دیزل در قم ❇️مدیر کل راه آهن قم از احداث کارخانجات بزرگ تعمیرات دیزل در قم خبر داد. ❇️به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن محسن اعتماد مدیر کل راه آهن قم در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذالنوری عضو […]

0
(0)

‍ مدیر کل راه آهن قم:
احداث کارخانجات بزرگ تعمیرات دیزل در قم

❇️مدیر کل راه آهن قم از احداث کارخانجات بزرگ تعمیرات دیزل در قم خبر داد.

❇️به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن محسن اعتماد مدیر کل راه آهن قم در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذالنوری عضو کمسیون امنیت ملی مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر افزود:کارخانه بزرگ تعمیرات دیزل با اعتباری بالغ بر12میلیارد تومان و در ایستگاه گار مانوری راه آهن قم در حال احداث است که اواخر سال 96 به بهره برداری خواهد رسید.

❇️وی اظهار کرد:با توجه به اینکه قم پایلوتی برای دیزلهای راه آهن است با ایجاد کارخانه ای بزرگ در ایستگاه گار مانوری از آلودگی صوتی که به جهت ورود به داخل شهر ایجاد می کنند و همچنین در مصرف سوخت صرفه جویی شده جلوگیری می شود.

❇️وی عنوان کرد:این پروژه از سال 95 شروع شده است و با تلاش شبانه روزی به سرعت در حال انجام می باشد که امیدواریم تا پایان سال شاهد بهره برداری این کارخانجات باشیم.

❇️وی همچنین با اشاره به اینکه تمام تجهیزات این کارخانجات تجهیزاتی به روز و جهانی می باشد،بیان کرد:با وجود این کارخانجات دیگر دیزل های باری به داخل شهر وارد نمی شوند و تنها قطار های مسافری برای جابجایی مسافرین به داخل شهر وارد خواهند شد.

❇️وی با تاکید براینکه مقام معظم رهبری شعار سال 96 را اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامیدند تصریح کرد:با توجه به اینکه سال 96 به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نام گذاری شده است،راه آهن قم در تحقق این شعار اقداماتی را انجام داده است و با احداث این کارخانجات در قم اشتغال زایی خوبی را در استان ایجاد خواهد کرد.

❇️مدیر کل راه آهن قم در بخش دیگری از سخنان خود با خاطر نشان ساختن این موضوع که با رفع موانع و مشکلاتی که این اداره کل با آنها روبرو است خدمات خوبی را ارائه خواهیم داد،افزود: این اداره کل حاضر است تا با رفع موانع و مشکلات، خدمات خوبی در شان زائرین و مواجرین حرم حضرت معصومه (س) انجام دهد.

❇️وی تشریح کرد:ایستگاه قم ظرفیت های خوبی را داراست که باید با همدلی و همکاری تمام دستگاهها از این فرصت استفاده کنیم.

@ravabetomomiqomrailway

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.