• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اختصاص ۱۵۶ میلیارد تومان برای احداث راه آهن تبریز باکو

  • کد خبر : 27547
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
اختصاص ۱۵۶ میلیارد تومان برای احداث راه آهن تبریز باکو
رییس مجمع نمایندگان استان گفت:راه آهن تبریز باکو با تلاش شبانه روزی در حال محقق شدن است و برای احداث این راه آهن ۱۵۶ میلیارد تومان اختصاص یافته که در فاز نخست از بستان آباد به طرف سراب احداث خواهد شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران  جوان ،جلسه شورای اداری شهرستان سراب به ریاست فرماندار شهرستان در مهربان برگزار شد.

داودی رییس مجمع نمایندگان استان در جلسه شورای اداری شهرستان سراب که در مهربان برگزار شد گفت:راه آهن تبریز _باکو با تلاش شبانه روزی در حال محقق شدن است و برای احداث این راه آهن ۱۵۶ میلیارد تومان اختصاص یافته که در فاز نخست از بستان آباد به طرف سراب احداث خواهد شد.

داودی گفت:احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی سراب از جمله پروژه‌های مهم شهرستان سراب است که با احداث این بیمارستان می‌توانیم علاوه بر پذیرش و ارایه خدمات به شهروندان خود به بیماران کشورهای همسایه هم ارایه خدمات دهیم که این امر می‌تواند ارز آوری برای کشور داشته  باشد.

یحیوی فرماندار شهرستان سراب هم در شورای اداری گفت: مشکلات مسکن مهر شهر مهربان از جمله مصوبات شورای اداری شهرستان سراب است که لازم است دستگاه‌های ذی ربط با اطلاع رسانی و درج آگهی اقدام به ثبت نام متقاضیان مسکن نمایند.

یحیوی گفت:برای رفع موانع مشکلات مسکن شهر مهربان دستگا‌های خدمات رسان اقدام به ایجاد تاسیسات نمایند تا با ثبت نام و مشخص شدن متقاضی جهت دریافت وام به بانک معرفی شده تا اقدام به احداث این واحد‌ها توسط پیمانکار صورت گیرد.

او در ادامه گفت:با همکاری شهرداران ۴ گانه و آب وفاضلاب شهرستان توسعه آب وفاضلاب صورت می‌گیرد و این طرح به صورت مشارکتی بین شهرداران ۴ گانه سراب، مهربان، شربیان و دوزدوزان صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام عینلو امام جمعه مهربان هم در این جلسه گفت: راه ارتباطی عشایر منطقه مهربان و روستا‌های آتیمیان و دیلمشاه و قره بولاغ بصورت خاکی و صعب العبور است و لذا لازم است مسئولین به مشکلات راه این قشر محروم توجه نمایند.

حجت الاسلام عینلو گفت:مدرسه آزادی مهربان با قدمت ۵۰ ساله بصورت فرسوده و غیرقابل استفاده است و از فضای آموزشی نامناسب برخوردار است لذا لازم است این مدرسه بازسازی شود.

او گفت: نبود شهرک دامپروری درمهربان موجب شده است احشام در سطح شهر تردد کنند که این امر موجب بروز مشکلاتی شده است لذا لازم است جهت حل این مشکل شهرک دامپروری مهربان ایجاد شود.

حجت الاسلام اکرمی امام جمعه سراب هم گفت:وحدت در شهرستان سراب حلقه گمشده بود که امروز شاهد این هستیم که تمام مجموعه شهرستان سراب در اتحاد و همدلی هستند.

حجت الاسلام اکرمی گفت:روسای ادارات باید بدانند که فرصت خدمت رسانی نعمتی است که خدواند عطا کرده و  لازم است مسئولین با وحدت و همدلی به حل مشکلات مردم شهرستان مبادرت ورزند.

آذرهوا  بخشدار مهربان هم با ارایه گزارشی از مشکلات منطقه مهربان گفت:احداث جاده مهربان به مشگین شهر از جمله مطالبات مردم منطقه است که با احداث آن شاهد جاده توریستی در منطقه خواهیم شد.

آذرهوا گفت:ایجاد شهرک صنعتی از جمله مطالبات دیگرمردم و سرمایه گذاران است که درصورت تحقق آن شاهد جذب سرمایه گذار در منطقه خواهیم بود.

او در ادامه خواستار احداث بیمارستان دوم شهرستان سراب در بخش مهربان شد.

درپایان جلسه شورای اداری از خانواده شهید عباس انصاری، شهید مدافع سلامت تجلیل شد.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=27547

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.