• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان منابع مالی برای راه اندازی پروژه ۴ خطه تهران – پیشوا ضروری است

  • کد خبر : 18816
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰:۰۰
اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان منابع مالی برای راه اندازی پروژه ۴ خطه تهران – پیشوا ضروری است
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان منابع مالی انتظار داریم پروژه چهار خطه تهران - پیشوا برای استفاده مردم شریف این منطقه آماده شود.
0
(0)

رئیس سازمان برنامه و بودجه:
اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان منابع مالی برای راه اندازی پروژه ۴ خطه تهران – پیشوا ضروری است

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت با اختصاص ۲۷۰ میلیارد تومان منابع مالی انتظار داریم پروژه چهار خطه تهران – پیشوا برای استفاده مردم شریف این منطقه آماده شود.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران محمدباقر نوبخت عصر سه شنبه در بازدید از پروژه چهار خطه مسیر ریلی تهران- پیشوا – گرمسار در جمع خبرنگاران افزود: امروز در این مسیر تمام ایستگاه های در حال احداث مورد بازدید قرار گرفت و از اینکه این ایستگاه ها برای استفاده مردم آماده نیست، رنج مردم برای ما قابل درک است.
معاون رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم پروژه چهار خطه این مسیر را آماده کنید تا بتوانم رضایت مردم شریف این منطقه را به نحو شایسته کسب کنیم.
نوبخت اظهار داشت: در شورای اداری قرچک امروز آخرین وضعیت این پروژه بار دیگر مورد بررسی قرار می گیرد تا با برنامه‌ریزی مناسب قبل از پایان سال جاری پروژه چهار خطه تهران – پیشوا و ایستگاه های این مسیر را برای استفاده مردم آماده شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18816

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.