• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل راه‌آهن سبزوار

  • کد خبر : 31330
  • ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل راه‌آهن سبزوار
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای تکمیل راه‌آهن سبزوار و ایستگاه آن ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری ابلاغ شده که مقرر شد این اعتبار به طور کامل تخصیص یابد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایسنا ، علی نیکزاد امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه راه‌آهن سبزوار در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با وجود اینکه برای تکمیل ایستگاه راه‌آهن سبزوار امسال ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده اما تخصیص آن پایین بود که طی تماس با معاون وزیر راه و شهرسازی قول تخصیص کامل آن داده شد.

وی اظهار کرد: پیمانکار احداث ایستگاه راه‌آهن سبزوار یک شرکت آستان قدس رضوی است که با تلاش این شرکت مراحل سفت کاری پروژه تا انتهای سال ۹۹ انجام می‌شود.

سرپرست فرمانداری سبزوار نیز گفت: طرح راه‌آهن سبزوار به طول ۴۵ کیلومتر از ایستگاه سلطان‌آباد به شهر سبزوار در حوزه زیرساختی ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حسین شاد مطرح کرد: پیش‌بینی ظرفیت مسافر ایستگاه راه‌آهن سبزوار برای سال اول بهره‌برداری ۲۰۰ هزار نفر و ظرفیت بار آن ۲۰۰ هزار تن است که تا ۲ دهه آینده ظرفیت حمل مسافر به ۶۰۰ هزار نفر و ظرفیت حمل بار به ۴۰۰ هزار تن در سال افزایش می‌یابد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31330

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.