• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

اداره کل راه آهن تهران، رتبه نخست جابجایی مسافر در سطح شبکه ریلی را کسب کرد

  • کد خبر : 11616
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
اداره کل راه آهن تهران، رتبه نخست جابجایی مسافر در سطح شبکه ریلی را کسب کرد

0 (0) اداره کل راه آهن تهران، رتبه نخست جابجایی مسافر در سطح شبکه ریلی را کسب کرد به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن تهران، عابدین هادی نژاد مدیرکل راه آهن تهران با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال ۹۷ تا پایان مهر ماه بیش از ۶ میلیون و ۹۲۳ هزار نفر […]

0
(0)

اداره کل راه آهن تهران، رتبه نخست جابجایی مسافر در سطح شبکه ریلی را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن تهران، عابدین هادی نژاد مدیرکل راه آهن تهران با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال ۹۷ تا پایان مهر ماه بیش از ۶ میلیون و ۹۲۳ هزار نفر مسافر در ایستگاههای مسافری راه آهن تهران جابجا شدند. که از این تعداد  بیش از ۳ میلیون و ۴۶۴ هزار نفر مسافر وارد  و تعداد بیش از ۳ میلیون ۴۵۸ هزار نفر حجم خروجی مسافرین می باشد.

عابدین هادی نژاد توضیح داد : در ۷ ماه اول سال ۹۷ تعداد ۴۲۶۴۰ رام قطار حجم تعداد قطارهای اعزامی و وارده به ایستگاه راه آهن تهران می باشد که از این تعداد ۲۱۳۳۷ رام قطار اعزامی و ۲۱۳۰۳ رام قطار وارده به ایستگاه راه آهن تهران است.

وی در خصوص قطارهای محلی گفت: روزانه ۴۲ رام قطار محلی از ایستگاه راه آهن تهران در ساعات مختلف اعزام می‌شود که در محور خراسان روزانه ۱۱ رام قطار در محور جنوب روزانه ۲۱ رام و در محور قزوین روزانه ۸ رام قطار ریل باس از ایستگاه تهران به شهرهای اطراف تهران اعزام می شوند که با منظور کردن برگشت این قطارها روزانه ۸۰ رام قطار بصورت رفت و برگشت به شهروندان در شهرهای اطراف تهران خدمات رسانی می گردد.

وی افزود: شهروندان می توانند هر هفته صبح روزهای پنجشنبه و جمعه از ایستگاه تهران به مقصد سوادکوه و شیرگاه بمنظور بازدید از جاذبه های گردشگری، مسیر ریلی و طبیعت شمال از قطارهای گردشگری استفاده نمایند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=11616

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.