• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

ارائه خدمات باکیفیت ریلی در نوروز ۹۸

  • کد خبر : 15168
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
ارائه خدمات باکیفیت ریلی در نوروز ۹۸

0 (0) در آخرین جلسه ستاد نوروزی در سال جاری تاکید شد: ارائه خدمات باکیفیت ریلی در نوروز ۹۸ قائم مقام راه آهن در جلسه ستاد نوروزی بر ارائه خدمات باکیفیت به مسافرین تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، حسین عاشوری در این جلسه که با حضور معاونین مدیرعامل، مدیران […]

0
(0)

در آخرین جلسه ستاد نوروزی در سال جاری تاکید شد:

ارائه خدمات باکیفیت ریلی در نوروز ۹۸

قائم مقام راه آهن در جلسه ستاد نوروزی بر ارائه خدمات باکیفیت به مسافرین تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، حسین عاشوری در این جلسه که با حضور معاونین مدیرعامل، مدیران ستادی و مدیران مناطق به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: تلاش مجموعه راه آهن، ارائه خدمات با کیفیت به مسافرین و حرکت منظم قطارها با کمترین میزان تاخیر است.

وی خواستار توجه به نمادهای ریلی در فضاهای مسافری و توجه بیشتر به موضوع نورپردازی تمام ایستگاه های اصلی شبکه ریلی شد.

عاشوری در این جلسه همچنین بر برنامه ریزی برای تجلیل از مشتریان وفادار، احداث اتاق مادر و کودک و اتاق سیگار در همه ایستگاه های اصلی تاکید کرد.

موسوی معاون مسافری راه آهن نیز در این جلسه گفت: مدیران مناطق کلیه دستورالعمل های فنی و ایمنی نوروزی را در جلسات کمیسیون گراف، مورد بررسی دقیق قرار دهند.

وی با بیان اینکه سعی ما در ارتقا کمیت و کیفیت قطارها و کاهش تاخیر حرکت از مبدا قطارهاست افزود: از انجام کارهای ابتکاری در ایستگاه ها استقبال می کنیم تا بتوانیم خدمات متفاوت و متنوعی به مسافرین ارائه دهیم.

برنامه ریزی برای افتتاح پروژه های جدید در هفته آینده، ایجاد فضای شاد و برگزاری مراسم آیینی و محلی در ایستگاه ها برای مسافرین، از مواردی بود که سکری مدیرکل روابط عمومی بر آن تاکید کرد‌.

در این جلسه مدیرکل امور رفاهی و خدمات، گزارشی از وضعیت ساختمان،تاسیسات و تجهیزات خوابگاه ها و اقدامات انجام شده برای بازسازی و بازسازی آنها برای استفاده مامورین سیر و حرکت ارائه کرد.

در این جلسه همچنین گزارشی از اقدامات انجام شده برای نوروز ۹۸، در مناطق مختلف راه آهن ارائه شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15168

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.